Ambitiösa elever.

Ciao! Come state ragazzi?

Jag kom precis hem.. från skolan alltså.
Jag slutade för två timmar sen, men går man på VRG så hör det till att stanna kvar två timmar för att plugga till prov, presentation, essay or what so ever. Imorgon är det som skrivet tidigare en presentation i geografi som vi satt kvar och pluggade så flitigt till idag... försökte i alla fall. Att sitta kvar i skolan tills städaren kommer och säger att det är dags att låsa är tamejfan tragiskt. Sedan går man ner en trappa och ser att ännu fler elever sitter kvar och pluggar i cafeterian, det är ännu mer tragiskt.

Jag är trött och ämnen att blogga om lyser med sin frånvaro. Så är det ibland, inte mycket att göra åt. Men jag tänkte bespara er att läsa en massa flum om mina tankar hit och dit. I alla fall för nu. Känns liksom inte som att det som rullar runt i huvudet nu är av högt intresse för er del. Förhoppningsvis blir det bättre fram emot kvällen.

Puss på er mina tomtenissar!



såhär känner jag för allt pluggande just nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så söt!

2007-11-26 @ 19:17:01
Postat av: Tim

Oj det var ambitöst..snygg bild!

2007-11-26 @ 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0