Stora showen

Godmorgon!

Gårdagen började bra efter en lång projektperiod.
Matte som står först på schemat en Måndagsmorgon innebar att vi skulle få tillbaka de nationella proven. På del 1 fick jag alla rätt, haha men den var inte speciellt svår. På hela provet totalt fick jag i varje fall mvg, känns skönt.

På kvällen igår åkte jag till Vasan och mötte Mette. Vi skulle tillsammans se Lasse Kühlers elevshow. Helt sjukt egentligen att det finns så många proffsiga dansare, och alla är i olika åldrar! Dansglädje till max, som förväntat ville jag själv kasta mig upp på scen och bara dansa järnet.. Bakom mig satt Pernilla Wahlgren som under föreställningen satt och kommenterade då hennes barn var på scen, haha intressant att höra. I pausen träffade jag min sötnos Hanna www.hannaderon.blogg.se som också var och tittade på showen. Riktigt intressant samtalsämne i pausen måste jag säga. ;)

Idag måste jag hinna med att sola. Det känns som att det var alldeles för länge sedan jag gjorde det nu, och jag behöver verkligen dessa 25 minuter då jag bara ligger och gör ingenting. Färgen behöver jag också. Det är ju nu det är dags att börja sola då man ska visa upp ben och grejer i sommarklädseln som förhoppningsvis kommer att bäras inom en snar framtid.



en bild på världens sötaste prinsessa med en avundsvärd bränna.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag måste också sola :p :) !

2007-05-29 @ 13:08:08
URL: http://annasundin.blogg.se
Postat av: Hanna

älslskar dig med, fantastiska vän!

2007-05-29 @ 15:57:24
URL: http://hannaderon.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha fulaste ever!

2007-05-29 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0