Skrämmande låg nivå på min humor, haha!

Hej!

idag mår jag definitivt mycket bättre än vad jag har gjort de senaste dagarna.
Orsaken till det är säkerligen att det är fredag och fint väder! Skönt :)

Efter att ha gått in på Jessicas blogg vid sex olika tillfällen bara för att leta upp ett inlägg som hon skrev i April så tog jag mig modet att fråga om jag kunde få kopiera inlägget. Det är nämligen ett skämt som hon har skrivit där som jag inte kan sluta skratta åt. Bara tanken på att jag gått in på bloggen för att läsa inlägget, mer än en gång, är lite komiskt. Något som är bra är att Linn skrattade precis lika mycket som jag har gjort när hon såg det, haha vilken tur att jag äntligen har hittat någon med samma humor! ;) Så ska ni klaga på min humor får ni klaga på hennes också :D

Skämtet består av en konversation mellan min förra klasskompis jessica och hennes killkompis. Hon har valt den passande överskriften: Ibland så är folk i riktigt desperat behov i att skämta eller få en att skratta. (Är det bara jag som känner igen mig?)

 Tjeeptjuup säger:
ja har skaffat flickvän

Jessica säger:
har du?

Tjeeptjuup säger:
mm

Tjeeptjuup säger:
hon heter daniels dator

Tjeeptjuup säger:
näe

Tjeeptjuup säger:
usch

Tjeeptjuup säger:

kom inte på något bra skämt=/


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte? haha

2007-05-04 @ 19:29:13
Postat av: Anonym

Ja det var riktigt skrämmande låg humornivå ja :P

2007-05-05 @ 08:45:09
Postat av: dgsgfsd

linn skratta väl för att den var så enormt dålig :D

2007-05-05 @ 10:43:19
Postat av: Jessica

Haha Amanda då! :) <3

2007-05-06 @ 13:39:15
URL: http://jessipessi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0