Några favoriter



Diorshow - Världens bästa mascara någonsin. Har man använt den en gång så kan man inte sluta! På mig blir det som lösögonfransar, en stor favorit!


Dior läppstift - inte riktigt det här som jag har, men ett ljusrosa läppstift finns alltid till hands.



Euphoria - bästa och godaste parfymen någonsin! Den är så passionerad och jag är helt beroende av den. Det bästa av allt är att den verkligen har blivit min signaturdoft bland mina vänner.



Stimorol Fusion - strawberryn är favoriten men även denna melon är hur god som helst. Jag har alltid minst ett paket med mig!



Lakritsnappar - favoritgodis kan jag aldrig välja, det finns så mycket, men just nu är lakritsnapparna en stor favorit.

Tänkte även i ett senare inlägg skriva om mina favorit -kroppsövingar som jag gör regelbundet varje kväll. Ska först bara försöka hitta skisser på övningarna så att man förstår vad jag menar.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra!xD

2007-05-31 @ 23:20:39
Postat av: Anonym

använder du inget puder/foundation?isf, vad för någon?älskar dina tips osv.

2007-06-01 @ 00:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0