Let´s dance!

Hejsan,

idag har det varit en trött dag.
Gjorde misstaget igår att jag sov i två och en halv timme istället för en timme när jag kom hem från skolan, så jag hade svort att somna igår. Det fick bli vsfs som fick hålla mig sällskap. Liggandes i soffan med lapen i knät och vsfs på tv:n var otroligt mysigt. Jag kände verkligen hur lång tid det var sedan jag bara kunde ligga och vila mig på det sättet.

Nationellt prov i matte började dagen med. Provet gick väldigt bra, inga konstigheter. Alltid lika skönt efteråt!

Ikväll är det dans som står på schemat! 3 timmar balett utan paus. Därefter en halv timmes paus och sedan en och en halv timmes jazz där vi dansar grymmaste dansen någonsin! :D Att somna efter en sådan kväll är så himla skönt, man känner hur alla muskler börjar slappna av och hur magen blir ytterligare lite plattare. Beach 07 säger jag bara! ;)

Trevlig kväll! <3


Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0