Kvällsinlägg utan speciellt budskap!

Godkväll!

Ska alldeles strax lägga mig i min sköna säng,
först har jag dock lite plugg kvar. Jag har nämligen min stora presentation imorgon då vi ska gestalta vårt arbete där vi bevisar att Don Quijote är ett renässansverk. Vi ska gestalta den analysen genom mindre sketcher, haha det blir minst sagt intressant! Nyckelord är min gamla ridhjälm, ridpiska, hög hatt, träskor och barnleksaker... och ja vi kommer göra bort oss!

Efter presentationerna kommer jag imorgon skynda mig för att träffa Alex. Vi tar nog en långpromenad någonstans, får hoppas på fint väder så att jag kan ha någon somrig klädsel. :) Därefter ska jag träffa Patrik och säkerligen tjejerna. På kvällen har vi pratat om grillning. Skönt att äntligen bli frisk!

Det blev ett kort inlägg, de som jag personligen föredrar då jag väl läser andras bloggar vilket faktiskt händer ytterst sällan. Nåja nog om det. Ska jag skryta om att jag faktiskt kan skriva korta inlägg så måste jag ju faktiskt hålla mig inom ramarna för det också..

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: :)

hur gick redovisningarna?? :)

2007-05-26 @ 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0