Jag som storasyster?

Hejsan,

Igår skulle jag ha mött tjejerna vid tolv-tiden och gå till la camera bland annat. Men efter att jag duschat och gjort mig iordning så lade jag mig i sängen ett litet tag.. tänkte jag. 30 minuter senare vaknade jag till med världens huvudvärk, kallsvettning och mådde inte alls bra. Nästan lite läskigt att somna välmående och vakna upp sjuk, efter så kort tid! Trots det ville jag ut, men här hemma såg de direkt att allt inte stod rätt till. De ville helst åka med mig till sjukhuset men det avslog jag direkt. Nåja det fick bli en hemmakväll sittandes i partykläder (?) Av någon anledning bytte jag inte om. Gullegrisar som ringde mig från olika fester och kolladeläget <3


På dagen mötte jag Ebbson och Patrik direkt efter skolan. Först gick vi och åt, och därefter ville Patrik köpa sina förbaskade hårprodukter. Haha den "resan" kom att bli riktigt rolig faktiskt. På en lista hade han ungefär tio olika produkter som han sett i en tidning fått titeln "Årets produkter". Haha de skulle han självklart ha! Men de fanns ju inte i de vanliga hårbutikerna så han tog oss genom hela stan. På vägen kom vi fram till att vi var som en liten familj. Patrik var pappa och jag och ebba var barnen. Ebba med sitt klagande fick bli lillasystern, ha! Som storasyster får man ju faktiskt gå in på Blue star också ;) Well well, nog om det.

Senare hann jag även med en promenad med Paulina. <3<3

Så idag... ska jag in till stan snart och möta Charlotte och Anna bland annat. Det blir alltid att man möter fler sen, trevligt trevligt! Har för övrigt köpt en ny bikini, den är såå fin!! Vill bara springa omkring i den hela tiden :D

På återseende! /M


eyes

Somrig bild tycker jag, blir perfekt till kung av sand låten! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du mvg i alla ämnen?

2007-05-05 @ 15:14:03
Postat av: Anonym

hur kommer du in på klubbar? du e väl inte 18 än?

2007-05-05 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0