Har man tid över så..

1. Hur lång är du? 170 cm (om jag får avrunda uppåt ;$)
2. Hårfärg och frisyr? Blont, inte lika långt längre.
3. Ögonfärg? Ljusblå
4. Mest nöjd med? Oh hemlis! :$
5. Minst nöjd med? Vissa egenskaper.. ;(
6. Skostorlek? 36 - 37
7. Glasögon? Nope
8. Har du några piercingar/tatueringar? Öronen och naveln :)


1. Filmer? Dejá vu är hur bra som helst! Legally blonde tröttnar man aldrig på, men jag börjar få svårt att kalla den för favoritfilm.. mer en film som jag måste se på regelbundet. Jag älskar alla sorters tjejfilmer.. Helens små underverk är en bra film också. Finns väldigt många med andra ord..

2. Låtar? Mååånga.. what I´ve done med Linkin Park just nu.. Hit me up med Gia farrell! Nelly Furtado-låtar, Eros Ramazotti-låtar m.fl m.fl (!)

3. Årstider? Sommar!

4. Mat? Olika former av kötträtter, italienskt.

5. Djur? Hästar, små söta hundar och katter :)

6. Färg? Rosa när det kommer till söt inredning och allt sånt.. men när det gäller kläder älskar jag vitt!

7. Parfym? Finns bara en, har faktiskt lyckats skaffa mig en riktig siganturdoft. Euphoria, Calvin Klein.

8. Tv-program? Top Model. That´s it!

9. Ämne i skolan? Samhällskunskap tar nog första platsen.

10. Sysselsättning? Alldeles fööör mycket..


1. Vad heter din morfar? Bertil
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Läppglans och busskort
b) skolväska just nu? Böcker, massor av olika saker för läpparna, hårborste, plånbok 
c) handväska eller liknande just nu? Se ovan.
3. Vad är du beroende av? Mobilen.... och lite annat...
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
8. Vad köpte du senast? Underkläder och kläder till dansföreställningarna.





Kommentarer
Postat av: Hanna de Ron

Baby baby! RING IMORGON! VI SKA ÄTA LUNCH OCH TRÄFFASPÅ LUNCHEN MELLAN GENREP OCH FÖRESTÄLLNINGEN! <3<3<3

2007-05-16 @ 14:03:50
URL: http://hannaderon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0