Hängselshorts!

Hej :)

Idag är jag jätteglad!
Vet inte riktigt varför, men det behöver man väl inte alltid veta?
 
Är det bara jag som fallit för den inkommande trenden hängselshorts? Var precis iväg och köpte att par svarta korta hängselshorts. Visserligen är de inte så korta egentligen men jag har vikt upp dem. Långa shorts har aldrig varit min stil riktigt.

Dansen igår gick superbra. Och.. träningsvärken idag är inte nådig, men då vet man att man tränat ordentligt! Kan inte vänta till dansföreställningarna kommer, de kommer bli så himla grymma. :)

Ikväll är det Top Model, det enda programmet som varje vecka troget står med i den fullspäckade almanackan. Jag har inte tid att följa speciellt många program på TV längre, men Top Model sviker jag aldrig. Dags för svenska sässongen snart :) Amerikanska är dock mycket bättre.. som alltid då amerikanska serier ska börja i Sverige antar jag.. Därefter har jag sett att Victoria´s secret fashion show 2006 går på TV. Visserligen så har jag sett den så många gånger så att det är omöjligt att hålla räkningen, men dte finns alltid någon liten detalj man missat någonstans. Dessutom är Justin Timberlake med. Jag vet nog ingen annan artist som har sådan sex appeal som han har, hett!

Nu ska jag ragga någon som vill gå på promenad med mig i det fina vädret.


Jag fullkomligt älskar "What I´ve done" med Linkin Park. Bara en liten parantes.. (a)

So long!

Kommentarer
Postat av: linda

vilken tid o kanal är det victoria secrets show????

2007-05-09 @ 18:46:32
Postat av: Mandy

I trean direkt efter top model, klockan tio :)

2007-05-09 @ 19:20:36
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

ville bara säga att hängelbyxor var sjukt inne förra sommaren. så nej det är ingen "nyinkommen" trend.

2007-05-09 @ 21:22:47
Postat av: Anonym

Vart köpte du de svarta, korta hängselshortsen?? Vill också prova :)

2007-05-11 @ 17:50:59
Postat av: Mary

de finns vita på ZARA och så finns det svarta på H&M

2007-05-12 @ 15:06:03
URL: http://likeitornot.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, faktiskt
ingen "inkommande" trend.
håll dig till din stil

2007-05-13 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0