En bild säger mer än tusen ord

Hej :)

Ett inägg fullt med bilder, yeey! För visst är det så att en bild säger mer än tusen ord?


Love


Gruppfoto taget direkt efter sista föreställningen. Världens bästa dansgrupp!
We just know how to move ;) Fler bilder kommer!


På dagen igår följde Bella med mig och min familj till Vaxholm där vi åt lunch och åt glass i solen. En riktigt mysig dag med människor som betyder massor för mig. :)

Vaxholm


På kvällen var det dags för fest. Dock inte alls planerat från min sida. Hade dansat hela dagen så min kropp var inte riktigt vän med mig. Men en hemmakväll fanns inte på kartan, ellerhur Johanna;)? Tjejerna lånade ut kläder till mig på överkroppen så jag var snabbt på g! Supa Mandy under bordet, ohja, tjejernas uppgift den kvällen..:
"Här mandy, drick den här, jättegod!" "ta en shot med mig nu, eller nej jag tar en och du tar två!" "Patrik vill dela sin dricka med dig så spring till köket!" osv osv. Slutsatsen man kan dra är att jag är grym som onykter. ;) Haha! Först krökade vi (Ebba, Jenny, Mathilda, Natha, Erika, Johanna och Bella) lite hos Billie och dansade runt och sminkade oss. Vid elva drog vi till Valle på Odenplan där Patrik, Emsi, Janne, Fröjden, Christian, Param, Eg med fler var. Dit kom även min älskade Amme sen som jag pratade mycket med under kvällen. <3 Mer folk kom hela tiden och det var tydligen populärt att ta hål i örat med en nål också. Vid ett drog vi till Carl Christian (CC) på Strandvägen. Vi fick oss allt en trevlig promenad dit. Kvällen flöt på, träffade flera bekanta där, trevligt! På morgontimmarna åkte jag och Bella hem till henne och somnade på en gång. Lite bilder från kvällen med mina lånade kläder..

Fest


På återseende!

Kommentarer
Postat av: :)

hur känner du och bella varandra? pöss

2007-05-19 @ 18:37:09
Postat av: Anonym

går du på victor rydberg??

2007-05-19 @ 21:31:29
Postat av: Mandy

Genom klubbfester, våra fd och gemensamma vänner:)
yes det gör jag:)

2007-05-20 @ 15:37:46
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: trogen läsare

vad fin du var i gult! fint med färg! använder du foundation där? om inte har du extremt fin hy och en solbränna som vem som hellst skulle vilja ha(:

2007-05-20 @ 19:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0