Onsdag

Heej!

Imorse var det riktigt segt att ga upp,
nar ska jag lara mig att man ska passa pa att prata i telefon tidigt pa kvallen istallet for att borja gora det klockan ett pa natten? Men det ar ju sa himla mysigt att ligga och prata precis innan man somnar, sen blir det ju latt sa att man pratar en aning langre an vad man hade planerat. Jaja, jag och Ebba har alltid en hel del att prata om, riktigt smart tjej maste jag saga. Jag har trottnat pa att umgas med manniskor som inte har nagonting innanfor pannbenet..

Skolan var lugn, inget speciellt hande. Det enda jag tankte pa var den oerhorda smarta som mitt minimala hal i naveln gav mig. Det hela borjade pa dansen igar som for ovrigt vara lika roligt som alltid. Dock borjade jag helt plotsligt fa grymt ont i min piercing, nu pratar jag inte om att det sved lite utan jag fick avbryta allt mitt i baletten. Jag kan inte med ord forklara hur ont det gjorde, medan jag satt dar pa golvet och sag pa medan de proffsiga tjejer i min dansgrupp dansade sa forsokte jag hitta stallningar sa att det inte skulle gora sa fruktansvart ont. Sedan var lektionen slut och vi tog oss till Tegnerlunden dar vi skulle ha var roliga jazz. Trots att tjejerna i min grupp tyckte att jag skulle vila sa tog min envishet over och jag dansade hela lektionen. Vilket jag inte skulle ha gjort..

Da jag vaknade imorse sa var hela halet en stor blodblasa och det gjorde sa fruktansvart ont sa att jag inte visste vart jag skulle ta vagen. Min pappa som aldrig velat att jag skulle pierca mig, vilket dock var snart tva ar sedan, vagade jag inte beratta for vad som hant. Men jag ringde mamma som sa att jag skulle ta ut piercingen och tvatta rent, vilket jag gjorde. Men utan resultat.. da var det enda alternativet att ta ut piercingen och lata det laka utan piercing. Men ater igen tog min envishet over, aldrig att jag tar ut min piercing for att riskera att jag inte kan satta tillbaka den sen! Istallet sa har jag satt ett plaster pa naveln sa att piercingskulan inte ror blasan, funkar faktiskt mycket bra! :) Forsattning foljer... antar jag..

Idag ar det i alla fall plugg som galler, mer specifikt; samhallskunskap. Det ar riktigt intressant faktiskt sa det ar inte sa hemskt att plugga den har gangen. Egentligen rider jag pa onsdagar men det ar installt idag, vilket ar tur med tanke pa omstandigheterna. Ikvall ska jag se pa mitt favoritprogram Top Model och bara ta det lugnt med mina foraldrar som for ovrigt kopt ett armband med jattefina berlocker till mig for att det ar sa stolta over mig och mina studier. Det ar vid sana tillfallen man kanner att det ar vart att sitta hemma en hel dag bara for att plugga...tror jag ;D

Nu nar jag borjar blogga igen sa har jag borjat planera lite hur bloggen ska se ut. Jag har bestamt att jag ska forsoka ha en bild med i varje inlagg som hor till det jag skriver om, samt ett s.k. Ebbacitat. Blir det sa att jag fullfoljer mina tankar om Ebbacitaten sa kommer ni sa smaningom marka att det ar en tjej med riktigt skona kommentarer som gor att man inte kan annat an att alska henne! <3 Tihi! ;)

Helgen har jag redan borjat planera lite: Underkladesshopping med Anna, middag hos fodelsedagsbarnet Patrik samt fest, fest och ater fest! :) Innan detta ska jag aven ha hunnit med ett solariebesok och en storshopping. :)



Take care/ Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0