Cara mia

Hejsan,

helgen har varit battre an pa lange,
fredagen bestod av storfika med Sanna, Kajsa, Hanna de Ron och hennes pojkvan, Anna, Bella, Robban, Nathalie x2, mycket trevligt med sa manga sotnosar<3 Sedan akte jag och Anna och solade och akte darefter hem till mig och gjorde oss iordning infor kvallen. Jag kopte aven tidigare under dagen en vit liten sidenklanning, som for ovrigt syns pa min playahead.

Vid halv nio akte vi och motte Bella, for att sedan aka till Patrik pa fodelsedagsmiddag. Middagen var jattemysig med god mat och framfor allt chokladen, haha! Dit kom aven sen Ebba, rauwr:D Vid elva akte vi till Valhallavagen dar det var muf fest, dar var det trevliga manniskor och god dricka sa kvallen blev riktigt rolig! Pavag till Valhallavagen fran Patrik hade jag, Bella och Anna riktigt porriga diskussioner pa tunnelbanan, ja, alla har vi olika erfarenheter, sen om en hel tunnelbanevagn brukar fa ta del av saker eller inte ar en annan fraga, den har kvallen hade de tur. Tack till er som hjalpte mig med min bh och klanning som kranglade med jamna mellanrum, dock tror jag snarare att nojet var pa er sida, haha, mer an sa har jag ingen lust att ga in pa, ni som var dar hade val aven ni tur ;) Pinsamt fick det istallet bli idag i skolan, jag var inte direkt beredd pa att stota pa nan VRGare kan jag erkanna, jaja nog om det. Efter muf akte i alla fall jag, Ebba, patrik och Richis till mc donalds och at lite for att sedan aka hem till Patrik och sova. Jag har nog aldrig skrattat sa mycket i hela mitt liv, ni ar underbara :)

I lordags red jag i ett inte alltfor trevligt tillstand, men da blev jag i alla fall en erfarenhet rikare, vilken jag dock inte vill uppleva igen. Vid sex tiden kom min prinsessa Bella till mig och vi at en god middag med min familj for att sedan aka och kopa en massa godis (brukar bli sa om jag far bestamma:D). Darefter var det dags for melodifestivalen, vi bada hejade pa hetingen Mans, som tyvarr inte vann. Men The Ark var ganska bra dem ocksa, men jag hade saklart helst sett att Mans som till och med tillhor min slakt hade vunnit, det ar respekt ;D haha!
Sedan lag vi och tittade pa film och korde lite traningspass, haha, skulle aldrig klara mig utan Isabella, det ar dock redan nagot som vi har fastslagit: vi klarar oss inte utan varandra<3

Efter att ha pratat lange med Ebba inatt sa fick jag hennes godkannande att borja med Dagens Ebbacitat, sa det kan jag rekommendera er att folja, den tjejen har riktigt skona kommentarer, vanta bara! :) 

Nu ska jag fortsatta plugga pa mitt Media och Kommunikation prov som jag ska ha imorgon, det blir intressant. Det lar inte bli sa mycket plugg ikvall med tanke pa att jag ska mota Bella vid sextiden for att aka till Rival och forbereda infor Loreal visningen som vi ska ga imorgon, om de inte skulle vilja forandra mitt har drastiskt, da tackar jag for mig.

Ocensurerat!
Dagens Ebbacitat: Killar ska stanna i sangen eller mojligtvis koket, dar ska de agna sig at det som de ar bra pa: att knulla. Shoppingturer ska de fan inte folja med pa.

Detta citat kom passande nog da vi var pa shoppingtur och hade vilda diskussioner om amnet.


Skot om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0