Studentfirande i Göteborg

Godkväll!

Vilken mysig helg jag har haft med min härliga släkt.
Det har varit drygt 30 grader varje dag och allt har varit jättelyckat! Hela Hannahs student blev så otroligt lyckat, och vad roligt vi hade! Mina spetsade drinkar - bland annat den goda lemoncinon, jättefina tal, god mat, mycket trevligt sällskap med massor av ungdomar och andra goa gubbar som man säger i Göteborg. Det kunde inte ha blivit bättre! Hade tänkt att skriva massor om allt som hänt, men jag orkar verkligen inte idag. Någon sömn har det inte blivit på flera dagar. I torsdags, natten innan vi åkte kom jag inte hem från David W förrän vid tre - (och så åkte vi hemifrån sex på morgonen), vi tittade på film och så:) Sen nu i helgen har det inte blivit mycket sömn, Göteborg har ju en del partyställen de också ;) Grymt mysig stad, och gud vad jag älskar min galna släkt. <3

Lite bilder från utspringet, mottagningen samt de andra dagarna i Göteborg.
















Kommentarer
Postat av: amanda

en fråga! vart har du köpt dina hängsel shorts?

2007-06-18 @ 02:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0