Powerwalks

Hejsan,

kom precis hem, har varit och lunchat med pappa och Sebastian. Idag blev det italienskt, det får mig bara att längta ännu mer efter den underbara resan som idag är om 12 dagar! Igårkväll körde jag en två timmar lång powerwalk, så grymt skönt! Nu ska jag försöka hinna med en lång promenad varje dag, det blir perfekt kombination med träningen utöver det också.

Imorse hade jag ställt klockan på tio för att innan frukosten ta en powerwalk, men av någon anledning stängde jag av alarmet i sömnen och vaknade av hemtelefonen som ringde vid tolv. När små söta ensamma personer ringer vid tre på natten för att höra ens röst så blir man ganska trött dagen efter faktiskt.. Men men, tio minuter senare satt jag i bilen. I alla fall så har jag nu när jag kom hem letat igenom hela mitt rum efter den spårlöst försvunna mobilen, jag lade ju ifrån mig den i sömnen. En timme senare hittade jag den längst in under sängen..

Idag ska vi boka en till resa, ganska kul att vi inte vet vart vi ska än. Jag antar att det står mellan någonstans i Italien och Mallorca, det återstår att se helt enkelt.. Ikväll blir det fest eller så åker jag till någon liten gay som känner sig lite ensam.. ;)

OM TOLV DAGAR ÅKER VI EBBSON!!!!!!




Me, med Milan-tröjan på

Take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du ngn speciell ansiktskräm lr dylikt med tanke på att din hud ser så len ut...hur skumt det än låter :P Fin Milan T-shirt btw får man fråga vart den är köpt? :) Sen så MÅSTE jag bara påpeka att dina ögonbryn e väldigt fina hahaa, hare fin fint :)

2007-06-26 @ 22:44:08
Postat av: A

Dina svarta hängselshorts är verkligen skit snygga!
snälla kan du berätta vart du köpt dem/pris?
mycket bra blogg! kramar

2007-06-27 @ 10:18:14
Postat av: Mandy

Vad gulliga ni är! Jag brukar lägga ansiktsmasker vilket är bland det bästa som finns för huden, den blir helt underbart len efteråt. Men mina två absolut bästa råd som jag följer till punkt och pricka är att dricka massvis med vatten och låta huden få ta del av solljus, för mig ger det ett fint resultat!
Milan t-shirten är från Milano. Haha tack tack :)
Hängselshortsen är från H&M, kommer dessvärre inte ihåg priset men har svårt att tänka mig att det var annat än ett billigt pris! Då jag köpte mina shorts så fanns de inte sådana hängselshorts som jag vlle ha i speciellt många affärer, men nu har det gått ett bra tag så kolla även i andra affärer!

2007-06-27 @ 15:55:56
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Får jag bara fråga vilket nummer du har på ditt Dior Addict läppstift? Puss!

2007-06-29 @ 00:06:55
Postat av: mimmi

Mascara torskar? märks att ni fortf. e 13 år

2007-06-29 @ 15:15:10
Postat av: Anonym

shit, det hetaste som finns på en tjej är när ni har som du på milanbilden en kort t-shirt t ex och visar lite mage! ! att du har en perfekt rumpa skadar ju inte heller ;D

2008-01-17 @ 09:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0