Dior Addict

Hej,

ett snabbisinlägg idag, ska iväg på piknik med klassen i Hagaparken.
Synd bara att vädret inte är vad det har varit de senaste dagarna. Viktigast är dock att vädret är fint imorgon på avslutningen, men det är väl dessvärre inte en självklarhet..

Igår hade jag bara en lektion i skolan, men vi hade en stor redovisning på photosynthesis som skulle vara in i minsta detalj med alla dessa NADPH och NADP+ osv, längtar tillbaka till då fotosyntes bara inkluderade solenergi, vatten, blad och det vanliga. Nåja, vi blev filmade under redovisningen i och med att filmen ska visas för nästa års ettor när de ska lära sig fotosyntes. Nu kan jag i alla fall allt briljant, haha! Vad gäller att hela kursen är helt på engelska tänker jag inte på längre, nu skulle det bli jättesvårt att plötsligt börja läsa den på svenska. I tvåan ska vi läsa ytterligare ämnen på engelska, det ser jag fram emot!

Här har ni en bild på världens bästa läppstift, Dior Addict. Det hänger alltid med i väskan! Färgen är gudomligt fin tycker jag och läppstiftet håller mycket bättre än de flesta läppglans. Dessutom blir läpparna sådär härligt mjuka av läppstiftet, det brukar uppskattas.. :)


Kommentarer
Postat av: Mandi

Vad heter läppstiftet, ngt nummer?

2007-06-14 @ 19:59:48
Postat av: vera

super hett

2007-06-17 @ 15:53:08
URL: http://wersen.blogg.se
Postat av: sofie

det ser ut som läppglans.. (?)

2007-06-21 @ 19:01:55
Postat av: Anonym

Snälla kan du skriva vilket nummer? Ursnyggt!

2007-06-25 @ 15:34:07
Postat av: Anonym

gumman pluta LITE mer med läpparna?

2007-06-30 @ 22:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0