Lev så att ni slipper ha saker att ångra i framtiden

Varför ska man alltid inse saker för sent?
Varför ska man lära sig en av livets läxor när man inte kan visa sin förbättring för den person som är värd att se den?
Varför är det inte en oskriven regel att alla människor är värda en andra chans? Well, inte när det gäller allt of course.

Att se tillbaka på sin hemska omognad och veta att man inte får en andra chans till att visa sin mognad är hemskt.. Som jag själv skrev i mitt svenskarbete igårkväll.. "Lev så att ni slipper ha saker att ångra i framtiden.." Det tänker i alla fall jag göra, för det här vill jag aldrig gå igenom igen..



</3


Kommentarer
Postat av: hejsan

syftar du på dansen? eller jonathan?

2007-01-18 @ 13:29:24
Postat av: Tanjaa

vad har du för häst, och är de din helt enga? har också häst är väldigt nyfiken :)

2007-01-18 @ 19:27:09
Postat av: thowe

Varför ska man lära sig en av livets läxor när man inte kan visa sin förbättring för den person som är värd att se den?

Det där är SÅ SANT. Skulle kunne varit jag som skrev ditt inlägg..

2007-01-19 @ 15:01:57
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Marcus

Guuuuuud vad bra din blogg är! Helt sjukt, jag läser hela tiden!

skriv lite mer om ditt senaste klädesköp, det skulle vara så intressant.

Keep up the good work, babe!

2007-01-19 @ 17:29:27
Postat av: Anonym

Tanja: Neej tyvärr har jag ingen egen häst, jag skötte förut en privathäst som jag fick rida när jag ville men det hinner jag tyvärr inte med nu pga skolan. Men jag har en ponny som jag rider i en special dressyrgrupp som jag sedan förmodligen får börja tävla såfort den blivit lite mer van:)

Thowe: Jo tyvärr är det nog ganska många som varit i den sitsen:(

Marcus: Gud vad glad jag blir! Jag uppskattar verkligen också när ni säger vad ni vill läsa om:)

2007-01-20 @ 16:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0