Efter regn kommer solsken!

Heej gullungar! :)

Min dator är väldigt instabil
för tillfället så jag har vid ett flertal tillfällen skrivit långa innehållsrika inlägg som självklart raderats då min dator plötsligt stängts av, suck! Så för tillfället vågar jag inte skriva för långa inlägg om det skulle hända igen..

Så vad har jag gjort den senaste tiden? Haha det kommer jag inte riktigt ihåg, jag var i alla fall på Loreal casting i måndags dit jag även tog med Bella. Jag hade filmkväll med Robban en dag, samt shoppat en dag. Jag har även solat en hel del solarium och gått promenader med Paulina och hennes gulliga vovve:)

Imorgon börjar jag inte förrän klockan ett eftersom att vi inte har någon idrott så det blir skönt med sovmorgon:) Efter skolan ska jag träffa Anna m.fl. sen får vi se vad som händer, fest blir det garanterat.  Tjejkväll med Bellsi då vi bara ska göra en massa tjejiga saker har jag också inplanerat, det blir i så fall på lördag i kombination med fest, hur nu det ska gå till? Haha!

Allt är i alla fall jättebra med mig, jag har haft mina halvkurssamtal med mina lärare vilka alla har gått jättebra, jag har lärt känna massor av nya människor som jag tycker jättemycket om plus att jag har kommit ännu närmare mina vänner, idag fick jag veta att jag ska få flytta upp ännu en ridgrupp och dansen går bättre än någonsin så det är underbart! :) Varför jag skriver om hur bra det har gått för mig gör jag för att hjälpa några av mina kompisar som sitter i den sitsen som jag var i för ungefär en månad sedan då jag trodde att ingenting skulle bli sig likt igen och att jag aldrig skulle bli lycklig på samma sätt som jag var innan. Jag vet hur omöjligt det känns och hur dåligt man mår, men tro mig... efter regn kommer faktiskt solsken, och det är ibland till och med så att solskenet som kommer efteråt är starkare än det solskenet man hade då man trodde att man var som lyckligast. Så ge inte upp, snart kommer medgångarna! :)

Det är jäteroligt med alla kommentarer jag får överallt, fortsätt så! :)

Love// Mandy <3

Kommentarer
Postat av: Sara

tänkte bara säga att din blogg är jättemysig. men jag undrar vart du rider, DRK eller? :)

2007-01-26 @ 18:44:41
URL: http://lickmypussy.blogg.se
Postat av: Mandy

Tack så mycket :)
Hufvudsta ridskola :D Världens bästa ;)

2007-01-26 @ 19:25:08
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

måste bara fråga vad det är som har hänt som gör så att du har mått dåligt? hadet;)

2007-01-26 @ 22:54:03
Postat av: Susanna

ja efter regn kommer solsken, och jag är stolt över dig, för allt det här och hur du handskats med det. jag sa ju att du skulle klara av det, jag trodde på dig från första början.

2007-01-27 @ 00:07:07
Postat av: Anonym

alltså, säg inte att du rider med vita ridbyxor? :s såg på din pa :S

2007-01-27 @ 00:26:13
Postat av: thowe

Du har så rätt så rätt, man ska alltid tänka positivt :)!

2007-01-27 @ 13:25:24
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Natalie

Hejsan! väldigt snygg bild på dig när du rider :) rider själv har till och med egen :)
älskar dig blogg fortsätt!

2007-01-27 @ 21:45:02
Postat av: Mandy

Tack Susanna, all din hjälp och dina goda råd har varit guld värt för mig. Jag älskar dig!

Haha angående mina ridbyxor så är bilden tagen under en ponnycup då det är ett måste med vita ridbyxor, i alla fall var det så då! ;)


:)

2007-01-29 @ 14:28:52
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad går för danslinje på Lasse Kühlers och vad innebär den? Jag gick den 3åriga danslinjen när jag var 11. Vore kul att höra hur det är nu :D

2007-01-29 @ 16:37:57
Postat av: Sara

enligt tävlingsreglementet är det tillåtet att ha vilken färg på ridbyxor man vill, men ljusa är rekomenderade. Det du dock måste ha är en tillhörande pastrong med kavaj/klubbjacka/ eller annan jacka vid dommarens medgivande. Nu vet ni det ;D

2007-01-29 @ 21:21:27
Postat av: Mandy

Emelie: Jag gar ocksa treariga linjen dar jag den har terminen dansar jazz, balett och modernt :D

Sara: Det har du alldeles ratt i ! :)

2007-01-29 @ 23:24:39
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: sophie

e du oskuld? de står på din pa-press att du e de:S

och din blogg e förresten jättehärlig! trevlig, du ser så positivt på allt, det är bra. =)

2007-01-30 @ 12:31:19
Postat av: Mandy

sophie: haha jag vet inte riktigt vad jag ska svara dig mer än att det jag skrivit på min playahead inte är speciellt seriöst när det kommer till om jag är oskuld eller inte;)

2007-02-01 @ 13:28:06
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: hum

anna, som i anna lundgren?

2007-02-23 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0