De sista lovdagarna..

Hejsan,


Då återstår endast två dagar av detta underbara lov,
framför oss har vi nu en fullspäckad termin med säkerligen många förändringar. På något sätt känns det ändå bra att skolan sätter igång nu, ta det här inte fel, så mycket älskar jag absolut inte skolan så att jag hellre går i skolan än har lov. Men personligen är jag galen i sommaren och ser hellre att våren kommer än att stanna kvar där vi befinner oss nu. Dessutom föredrar jag att vara optimist än att bara se allt ur ett negativt perspektiv... alltså, börjar skolan nu så tar vi oss flera steg närmare vårt efterlängtade sommarlov.. nåja, sportlovet i alla fall ;)


I lördags kväll var jag hos Samina sötnos som hade någon lägenhet på Söder som hon drog dit folk till. Vid tio tiden mötte jag min bebis Robban med fler för att ta oss till Samina. Väl där var det jättetrevligt, många människor man kände. Bilder finns btw i Knuts fotoalbum på playahead, om ni är intresserade av att se, haha. Tack till er som gjorde min kväll jätterolig! <3


Igårkväll var jag taggad för fest men eftersom de flesta börjar skolan idag eller imorgon, (själv börjar man på Onsdag:D) så fick jag liksom de flesta andra stanna hemma. Men det var jättemysigt :) Jag bakade bullar med Karolina och låg och pratade i telefon nästan hela kvällen, mys mys mys:D


Så vad händer idag då? Det vet jag faktiskt inte än.. jag behöver plugga en del. Skulle vara ganska nice att festa på en måndag så jag ska se om det finns åtminstone några som inte skulle banga på det. Annars blir det väl någon mysig kvällsfika, bio eller filmkväll, alltid mysigt!


Nu är det lunchdags! Ta hand om er, fortsätt gärna med de söta kommentarerna, jag blir alltid jätteglad :)


// Mandy <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men bella började ju skolan idg?

2007-01-08 @ 15:24:05
Postat av: Anonym

Hej, måste bara säga att din blogg är SÅ bra !:)

2007-01-08 @ 19:46:16
Postat av: mellh

heter du verkligen mandy på riktigt? det är ett så sött namn... hihi puss

2007-01-08 @ 20:15:37
URL: http://melinahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0