La nostra vita

Heej alla glada :)

I torsdags var jag pa Meet the teachers
kvall i skolan dar man fick traffa tre valfria larare for att kolla var man ligger i de olika amnena. Det gick riktigt bra maste jag saga, pa topp i alla tre amnen sa jag gick darifran med tva stolta foraldrar, alltid lika roligt :) For ovrigt var lararna enormt glada over att jag ar sa fast installd pa att bli advokat, uppmuntran ar aldrig fel.

Efter skolan igar akte jag och traffade gullePatrik, vi tog en runda pa Biblioteksgatan upp mot NK och gick en runda dar, mysigt att prata om allt <3 Dar traffade vi aven lite andra bekanta:) Nar vi var pavag ut sa ringde Charlotte och Dello som ocksa var pa NK sa da gick vi och motte dem, haha dar gjorde jag bort mig genom att "somna" i Patriks kna for att sedan dromma en hemsk mardrom och vakna med ett ryck, haha ni som var med vet vad jag pratar om, det var inte direkt forsta gangen jag ryckte till sa kraftigt sa att jag skramde livet ur de som fanns i narheten. Sedan gick vi i alla fall till Fresco och tog en fika, dar kom vi fram till att jag har bling bling som piercing och att jag och charlotte ar riktiga deutsche fyllekarringar pa fyllan, haha! Trevligt var det i alla fall:) Senare fick jag lyssna pa Robbans sexy song, det stammer nog att man sjunger battre med vin i kroppen ;D

Ikvall blir det fest med mina alsklingar, Patrik fick i uppdrag att kolla upp lite olika alternativ:) Om Sanna, Ellinor och Kajsa ska festa sa aker jag och moter dem ocksa :)

Arrivederci <3

Kommentarer
Postat av: mathilda

varför bloggar du aldrig amanda? :(

2007-03-02 @ 17:45:23
Postat av: Anonym

Angående den där loreal-visningen så tror jag inte att du behöver hoppa över några dar i skolan. Jag har själv varit med fem gånger och man behöver endast vara borta från skolan en dag, när visningen är. Vid dom tillfällen när man ska testa kläder osv. så brukar man träffas runt middagstid, eller på en helg, så det kör inte ihop sig med skolan. Aja, hade så kul och lycka till på visningen :)

2007-03-05 @ 00:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0