Feminin eller maskulin?

Heej! :)

Precis nar jag skulle stanga av datorn och aka in till stan sa
sag jag ett valdigt intressant test som min van Paulina hade i sin blogg. Forlat gumman men jag var bara tvungen att kopiera det. Jag far alltid hora att jag ar valdigt feminin, but hey, nu ar det verkligen upp till bevis... kanns lite scary faktiskt..

Min kvinnliga sida:
[ X]
Köpt en hårfön?
Ohja.. weei, klarade forsta fragan :D
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
Of course
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
Sjalvklart, vem vill inte ha mina goda rad? :D
[x] Pratat känslor?
Absolut, det ar jag riktigt bra pa, haha!
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
Det gor man val alltid hoppas jag?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
Jajamensan, raauwr!
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
Haha jaa, det kan mina vanner intyga, prata ar nagot som ar min starka sida.
[x] Funderat på namn åt mina barn?
Sjalvklart! Jag har redan bestamt :)
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
Njae..
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
haha jaa!
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
ohyes
[X ] Känt mig sugen på en kopp te?
Yes. Te, varma filtar och mysigt sallskap slar mycket :)
[ X] Känt glädje över att få blommor i present ?
Saklart, jag alskar att fa vackra blommor:)
[ X] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
Joda det har jag.. <3
[x] Blivit arg utan anledning?
Joo.. tyvarr har jag nog ibland ganska hett temprament
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
Jaa..
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
Haha det har jag inget minne av..
[x] Pratat skvaller?
yesyes
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
Det har nog hant, alla behover inte alltid fa reda pa hur jag kanner..
[x] Kramat en kille?
Jaa saklart :)
[x] Dansat?
Behover jag ens svara pa det? :P
Totalt: 19 av 21

Min manliga sida:
[x]
Ljugit om hur mycket jag har druckit?
Ja, att bli forhord av sina foraldrar ar aldrig roligt..
[ ] Ätit en blodig stek?
Usch!
[ ] Läst en biltidning?
Ointressant
[ ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
Haha jag? Nej!
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
Jo det har nog hant ett antal ganger..
[ ] Skött grillen under en grillfest?
Haha nej, som tur ar!
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
Nope..
[X] Läst ett nummer av slitz?
Haha jajamensan, har man storebrorsor sa! Hos Jonas var det inte bara tal om ett nr heller:P
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
Neeej
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
Nope.. skulle det vara manligt? :s
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
Jag ar inte den som slass om jag ar forbannad pa nan, jag gor annat :D haha
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
Nix
[x] Diskuterat bröst?
Saklart! :)
[ ] Gjort lumpen?
haha nej!
[X] Läst nick hornby?
jajamensan. Haha tack Anna for upplysningen :D You know what I mean
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
Haha nej, men jag alskar att vara "domaren" :D
[ ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
Haha njae..
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
Har aldrig besokt en..:P
[ ] Lagat någonting på egen hand?
Big no no!
[x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
Haha ja, nagot liknande har i alla fall hant vid ett flertal tillfallen. Fotbollshunkar ar to die for!
[ ] Tävlat i att dricka öl?
Jag HATAR ol, punkt slut.
Totalt: 6 av 21

puuh, det har var ju latt som en platt :D
Dock forstar jag inte inneborden av vissa fragor, hur de skulle kunna avgora om man ar manlig eller ej. Naja, det var ett intressant test. Och- thank God! Jag fick det resultatet jag hoppades pa att fa, att vara maskulin som tjej skulle jag aldrig vilja..

Kan ju passa pa att skriva lite om vad som hande igar, jag och Paulina var pa bio vid sjutiden, supermysigt:) Jag lyckades overtala henne om att vi skulle kopa det storsta malet med popcorn och allt vad det var, mums :D Darefter akte vi hem till mig for att vi skulle gora oss iordning infor kvallen, alla var dock sjukt sega igar maste jag saga! Det slutade i alla fall med att vi akte till Patrik och Dennis dit aven fler folk kom :) 

Imorse var jag uppe tidigt och klippte mig, det blev precis som jag ville ha det sa jag ar jattenojd :D darefter red jag, vilket gick jattebra, alltid lika roligt :) Sa nu ska jag fixa med lite tjejiga sysslor som alltid behovs samt planera kvallen. Paulina gumman blev sjuk i natt nar vi akte fran Patrik, Krya pa dig alskling! <3 Kvallen kommer besta av fest, ikvall ska jag antligen traffa min babe Hanna, var alldeles for lange sen vi sags:( Jag vet da nagon som ska bli supt under bordet.. och Nej Hanna, det ar inte jag den har gangen ;)


Take Care! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL at ya!

2007-07-01 @ 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0