Chokladhjartan

Heej! :)


Ni far ursakta att jag inte kan skriva
alla bokstaver, hoppas att det gar att lasa anda:) Varfor jag uppdaterar sa segt beror pa att min dator for tillfallet har en helt egen vilja och startar bara nar den sjalv vill, darfor kan jag bara passa pa att skriva da vi tva ar pa samma sida :) Folk har aven forsokt forklara for mig att datorn kanske ar installd pa engelska, men det gar inte ens att andra det, suck!

Just nu sitter jag och myser hemma i soffan med min familj, pratade precis med forst Anna och sedan Patrizia, blir sa glad nar jag pratar med er, haha Anna har faktiskt ratt, jag har varit ganska insolerad de senaste dagarna. Men men, jag satsar verkligen pa min framtidskarriar som advokat, da maste man ju plugga ocksa! I alla fall sa ar min aldsta storebror pa besok, han ar namligen nastan aldrig hemma i sverige langre utan ar ute och reser med sitt jobb jamt, ah jag vill ocksa! Men.. nagot som ar bra med att han reser hela tiden ar att man alltid far nagot fint nar han kommer hem:) Efter han varit i Milano for tva veckor sedan sa fick jag varldens finaste halsband med en jattesot rosa sten, jag alskar ju som ni vet rosa:) Nu sitter jag och ater pa alldeles utsokt choklad fran London som ar formad till hjartan dar mitt namn star pa, sa lag dem i en rod ask dar det stod I love you pa, sott va:)?

Till helgen blir det fest, och tid att umgas med mina vanner. Som manga av mina vanner markt sa satsar jag mer an nagonsin pa min skola, dans och ridning nu sa det ar mest pa helgen jag far tid over. Men jag antar att man gar in i faser dar man ibland har fullt upp som jag har nu, och ibland en massa tid over for frivilliga saker. Jag tycker verkligen om den vardagen som jag har nu da jag efter skolan tar en fika eller shoppingrunda med lite vanner, aker hem for att sedan pa kvallen dansa, rida eller trakigare: plugga.. men som skrivet tidigare sa ar jag valdigt nojd med min vardag och det tror jag att man maste vara for att orka sta ut har i livet och fa basta resultat i det man gor. De mysiga telefonsamtalen pa kvallen ger mig massor av styrka ocksa, ska ni veta som ar involverade. <3

Pa lordag morgon ska jag klippa mig, det ar for mig valdigt viktigt att regelbundet klippa sig sa att haret halls frascht. Eftersom att jag har ganska langt har nu sa ska jag val klippa en 6-7 cm i allafall, det blir nog fint:) Mitt har vaxer sa otroligt fort, det var inte lange sedan jag klippte mig till en langd som jag trivdes otroligt bra med. Det skulle vara kul att hora vad ni lasare tycker att jag skulle passa i for frisyr, dela garna med er av era tankar och funderingar :)

Nu ska jag ringa Paulina och se om hon vill folja med och sola, det vill hon sakert, vem vill inte se sadar frascht brun ut i den har bleka vintermanaden? Nu vill jag bara ha var, kunna ta av mig vinterjackan och borja visa lite ben i sota klanningar, langtar langtar langtar!

Btw, angaende mina dansforestallningar som satts igang i Maj sa ar temat  film, ingen blev gladare an jag nar jag fick reda pa det! Da ska mina alsklingar allt fa se vad jag gar for, tihi:)

Pa aterseende! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0