Vart försvinner tacksamheten?

Förlåt för dålig uppdatering men jag har bara legat och tagit det lugnt hela dagen. Hade egentligen behövt köpa de sista julklapparna men jag var tvungen att stanna hemma till klockan tre ifall att jag skulle få plats att rida idag. Dessvärre var det fullt vilket betydde att jag stannade hemma helt i onödan och nu känns det ingen mening med att dra mig utåt innan jag ätit middag. Ikväll ska det festas så det blir nog att jag stannar hemma tills jag drar ut ikväll. Vi har lite olika alternativ, bland annat en inflyttningsfest som känns rätt lockande. =)

Jag kan inte förstå att det är julafton på måndag. Vart har den där pirrande känslan tagit vägen som man hade flera veckor innan julafton då man var liten? Jag vill bli påmind om känslan hur det känns att inte kunna somna kvällen innan julafton. Den pirriga känslan att snart få öppna alla paket. Varför försvinner tacksamheten för högtider så som julafton och även födelsedagar då man blir äldre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0