Skrivandes från Ebbson i Norrviken..

Sitter hos Ebba nu... faktum är att det blev krångel med alla våra datorer hemma så panikslagen ringde jag till henne och frågade snällt om jag kunde "komma över" och skriva klart mitt arbete. Saken är den att jag inte hade accepterat ett nej, men det vet Ebba också ;) Därför var hon så snäll så och sa ja direkt istället. Ja gott folk då har jag precis haft deadline på min samhällsvetenskapliga artikel. Jag skickade in den med hela tre minuters marginal. Fy satan vilken vidrig kväll! Ebba hade också deadline 23:59, vi har suttit här frustrerade och knäpptysta om vartannat med en enda önskan - att få skiten överstökad. Jag är i varje fall hur nöjd som helst med mitt arbete, inte minst med tanke på att jag började med det alldeles för sent. Nu är jag trött som bara den. Allt socker som jag hällt i mig för att vara pigg får mig nu sakta men säkert att dala neråt..

Vi hörs imorgon. Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Låt det inte bli till någon vana bara ;) hahah

2007-12-07 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0