Shopping med Charlotte

Hello,

kom precis hem från att ha spenderat en dag med min lilla Charlotte.
Jag vet inte hur många gånger detta har hänt men som så många gånger förr vaknade jag alldeles för tidigt av att Charlotte ringer och säger att hon är påväg till mig så att vi kan ta en tur på stan. Helt nyvaken och med alldeles för lite sömn kastar jag mig till duschen för att vara påväg redan klockan ett. Det blev en mysig tur med avslutande träff med Jonas och Peter, länge sedan man träffade dem.

Nu sitter jag hemma och ska snart göra mig iordning ytterligare för att åka hem till en vän och ha filmkväll. Känner mig riktigt sliten så det hade varit skönt att ta en tur förbi solatiet men Charlotte vägrade vänta så då sitter man här och känner sig blek.

Här är lite bilder från festen hos CJ jag var på med Caroline två dagar innan julafton. Jag vet inte hur jag lyckas se så sliten och risig ut på de bilder jag är med på, men ni får ta det för vad det är. Eller jo jag vet precis vad det beror på, det blev för mycket den kvällen - av både alkohol och av annat. Det får räcka som förklaring.

42.jpg  43.jpg

44.jpg 45.jpg

51.jpg 57.jpg

58.jpg 59.jpg

60.jpg
Jag står som en annan desperat jävel och hovar i mig..

61.jpg 49.jpg

Bilderna är tagna från Society club.

Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej mandy du är den enda som iaf ser lite skön ut

2007-12-28 @ 13:05:00
Postat av: Ät bajs

Hahahhaha ska man skratta eller gråta när wannabe stekarna fotar en radda med smuggel vodka? riktiga jävla tattare..

2008-01-26 @ 06:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0