Ridande luciatåg

Glad Lucia alla där ute!

Jag vill börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering. Idag har det varit fullt upp så jag har helt enkelt inte haft tid. I skolan gick projektet väldigt bra, det är inte mycket kvar nu..  Därefter var det till att åka till dansen för att ha femtio minuter dans och skynda till stallet. I stallet var det dags för det traditionella luciatåget som går genom gator och hus i ungefär två timmar. Alltid lika underbart att se alla hundratals människor som står i fönster och på gator och vinkar och blir så tacksamma. Samtidigt är tåget omringat av fackelbärare och polisbilar som spelar luciasånger högt. Hästarna och ryttarna är klädda i glitter och lysande lampor. Nu är jag i varje fall helt slut så jag kommer sova skönt inatt är ett som är säkert, mycket träning blev det vill jag lova! =)

Imorgon fyller världens bästa Hanna år så under dagen har jag en hel del som ska fixas. Jag ska möta pc under dagen för att köpa present till denna lilla prinsessa som fyller 18. Vi har allt våra aningar om vad som skall inhandlas(; Sedan ska det fixas dricka och så hoppas jag att jag hinner rida också. Fast nu kom jag på att om jag ska befinna mig hos Hanna klockan sex och ridningen slutar halv sex så blir det lite sådär lagom knappt om tid.. Vi får helt enkelt se hur jag gör! Ett som är säkert är att denna sötnos ska firas så det står härliga till! Jag har funderat i säkert en vecka på vad jag ska ha på mig. Något som jag köpte i Milano blir det i alla fall, men så mycket längre än så har jag inte kommit.. vad tycker ni? =) Klänning? Jeans? Kjol?

Nu ska jag ta en varm dusch och därefter sova. Godnatt och hoppas att ni får en fortsatt trevlig lucia!


Kommentarer
Postat av: :)

KLÄNNING! :D

2007-12-14 @ 07:00:45
Postat av: Linn

klänning, lätt!

2007-12-14 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0