Pessimisten talar..

Dags för tjejen som två dagar i rad blivit utkastad från skolan då det varit stängdags att blogga..

Jag har egentligen ingen tid i världen för att blogga just nu men det skiter jag rent ut sagt i. Jag måste vara lojal mot mina läsare, dessutom måste jag vila lite från allt miljösnack, för någon minut i alla fall. Deadlinen inatt resulterade i hyperventilation, ett tag trodde jag att mitt hjärta inte kunde slå snabbare. Jag vet inte riktigt vad som hände.. Arbetet är i varje fall inskickat och efter att ha läst det måste jag erkänna att jag blev rätt nöjd till slut, den ni!

Runt ett-tiden idag ringer Ebba som är i närheten, det slutade med att hon kom på besök och satt och höll mig och Jenny sällskap då vi förtvivlat jobbade på vår presentation som skall hållas imorgon. Världens underbaraste Ebba som vet att jag inte prioriterar de nödvändigheter som krävs för att leva då det är mycket i skolan hade med sig pommes och cola. Hon hade inte kunnat haft med sig något bättre! Jag var så utmattad och så hungrig så jag jobbade likt en maskin de resterande timmarna.

Jag ber om ursäkt för min pessimism men dagen kunde inte fått en sämre början. Klockan nio imorse skulle jag befinna mig i skolan och jag som nästan aldrig försover mig vaknade tio i nio av att pappa frågar om jag inte skulle till skolan. Och kvällen till ära som kommer ägnas till plugg gör inte det hela bättre. Pricken över i:et blev detta mail från min lärare..


Hi,


I know that you are right in the middle of your Geography projects and I hate to bring this up, but I wanted to inform you that the Geography retake test will be on 12 January 2008. The five of you have yet to take the test, so I am giving you the chance to take it then.


If you have any questions, please speak to me.


Regards,


XXX

Har inte gjort vårt stora terminsprov i geografi, vilket jag fått höra var ett mardrömsprov. Detta resulterar i att jag ska göra det ett par dagar efter lovets slut.



Skriver jag inga fler inlägg har jag dränkt mig. Alla mina ägodelar går oavkortat till Ebba.


Kommentarer
Postat av: max

förjävla dålig uppdatering mandy. bara 5 inlägg om dan! ;)

2007-12-19 @ 12:11:37
Postat av: Anonym

det är alltid så roligt att läsa din blogg. det ger mig så enormt mycket kraft att ta tag i mitt liv.

2007-12-20 @ 16:07:13
Postat av: Amanda Bergman

Det värmer att få höra ska du veta. Tack så mycket.

2007-12-20 @ 19:12:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0