NYÅRSAFTON

Nyårsafton gott folk. Känns mycket bra måste jag säga. Jag är ytterst taggad. Nu äntligen är planerna fasta och allt ser ut att bli mycket bra. Middag med trettiotalet andra hos Caroline Ericsson och därefter stor villafest på Tyresö! =)

Nu ska jag snart åka och möta Fredrik för lite ärenden. Därefter ska jag sola, fixa naglarna och allt sådant. Jag hoppas att ni får en riktigt fröjdefull nyårsafton och så vill jag passa på att önska er en riktigt god fortsättning!

Jag bloggar åter då det är dags för min årsresumé. När det blir vet jag dock inte än. Bilder från nyår har ni än dock också att vänta er.

<3 / Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i tyresö? :)

2007-12-31 @ 17:53:24
Postat av: Karolina

hos molins storebror :)

2008-01-02 @ 03:38:36
URL: http://karolinacarpstedt.blogg.se
Postat av: Anonym

uppdateeeeeeeeera :)

2008-01-02 @ 14:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0