Mirakelkur mot migrän någon?

Hej!

Usch vilken tråkig dag det har varit hittills idag.
Det har absolut inte hänt någonting speciellt och jag har dessutom gått med en killing migrän. Varför hjälper inte vanliga värktabletter mot migrän?! Nåja, kvällen lär inte bli så mycket roligare den. Imorgon 23:59 ska mitt samhällsarbete vara inlämnat, och jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag aldrig någonsin legat såhär långt efter inför en deadline. Men istället för att vara ett neggo ska jag vara optimistisk och tänka att arbetet kommer bli grymt i alla fall! Jag har ju trots allt hela kvällen ikväll på mig och hela dagen imorgon! Ska ju klippa mig imorgon också förresten. Jag lovar att jag ska ta en massa bilder direkt efter så får ni se hur det blev. Kanske kan ta någon före-bild också om jag hinner. Fast i och för sig ser ni ju hur mitt hår ser ut på de senaste bilderna jag lagt upp. ;)

Back to hell, har i alla fall ett sprakande inlägg att dela med mig av senare under kvällen. Det får ni inte missa ;) Med risk för att det låter intressantare än vad det är.. den höga intressefaktorn ligger nog hos mig tack vare att jag för en gångs skull vet i förväg vad jag ska blogga om. Händer ju inte allt för ofta trots allt...

På återseende!

 

Kommentarer
Postat av: E,

Eese hjälper jättebra mot migrän, tips bara :]

2007-12-05 @ 18:24:30
Postat av: Mandy

Tack så jättemycket, jag vill ha alla tips jag kan få. Är det receptfritt då?

2007-12-05 @ 18:34:14
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: E,

Ja, det är det :)

2007-12-05 @ 19:16:43
Postat av: Amanda

Ush migrän sucks:( jag
rekommenderar oxå eese den funkar jättebra för mig!

2007-12-06 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0