Men.. får du äta skinka?

Hahaha jag måste bara berätta om en rolig sak som hände igår. Då vi satt och åt kom vi in på mina föräldrar under samtalet. Så sa jag någonting om att jag ibland är lika strängt hållen som om vi vore muslimer eller hur jag nu uttryckte mig. I alla fall så var det inte mer med det.. så sen när vi gick vidare ett par timmar senare så gick jag och pratade med Julia som jag inte känner speciellt bra alls. Så gick vi förbi ett kebabställe och hon frågade mig om jag tycker om kebab. Så svarade jag att jag aldrig ätit det. Så såg hon lite frågande ut och frågade helt seriöst efter en liten fundering...

"Men du får inte äta skinka va? ... (ser min frågande min) ... jo alltså jag menar, du är ju muslim.. då får du inte äta skinka väl...? (jag brister ut i gapskratt och hela rådmansgatan undrade nog vad jag druckit den kvällen...)

Haha så sjukt kul. ...Några fler som nu kommit underfund med att jag inte är muslim? ;) Haha!

Inget ont om muslimer vill jag tillägga. Jag är väl medveten om att alla muslimer inte är strängt hållna, det är i varje fall handlingen efter som var det väsentliga i det här inlägget.. (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara en så jävla go tjej (=

2007-12-10 @ 00:55:26
Postat av: julia

HAHA, men det är inte mitt fel att du såg så seriös ut när du sa det! Frågar man inget får man inget veta, ett gott skratt fick du iaf! :D (skäms) haha!

2007-12-11 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0