Lättnaden sprider sig i kroppen.

Äntligen, ni kan omöjligt förstå vilken lättnad jag känner. Den stora klumpen som funnits i bröstet den senaste veckan är försvunnen och ett långt jullov är det enda som väntar! Den känslan jag fick idag då opponeringen var över går inte att beskriva. Det var som att alla frustrationstårar man hållit inne under projektets gång nu skulle tränga fram, alla på en gång. I alla fall klarade vi det! Redovisningen gick bra och opponeringen likaså. Tyckte att vi försvarade vårt arbete mycket bättre än vad jag hoppats på.

Blev ingen ridning idag då presentationerna skulle hålla på till halv fem. Istället åkte jag hem och sov direkt efter skolan och sov i närmare tre timmar. Någon sömn har det inte blivit de senaste dagarna. Ikväll ska jag fira på något sätt. Just nu ser det inte ut som att det blir något festande i och med att de flesta slutar på fredag. Men något mysigt ska jag allt hitta på! (:

Kommentarer
Postat av: Josiee

du jag förstår...det känns som jag fått luft under vingarna nu..vilken lättnad!

2007-12-19 @ 20:29:39
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0