Kvällsfika med Caroline och Saw 4!

  

Godkväll,

mötte upp min Caroline för en fika på Kofi runt halv tio. Blev en mycket trevlig fika inkluderat mycket skratt, precis som vanligt. För att inte komma in på allt för mycket interna saker som för er skulle vara allt intetsägande att läsa så lämnar jag fikan med Caroline tills vidare. I varje fall ser det just nu ut som en stor fest på g imorgon, det blir nice! =)

Efter fikan med caroline mötte jag upp min bror sebastian för att gå på nattbio - Saw 4. En film vi tänkt se sedan den började visas men vi har båda haft fullt upp. Vi båda uppskattar de olika sawfilmerna och den här gjorde oss inte besvikna heller. Förvisso kan jag hålla med om att det hela blir utdraget när de fortsätter att göra nya sawfilmer. Men å andra sidan tycker jag att de är så pass bra att det för mig inte gör något om det blir lite utdraget.

Nu kom jag i alla fall hem precis och ska nog snart röra mig mot mina sköna varma säng. =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0