Julavslutning

Godmorgon,

jag vaknade nyss, så himla skönt att äntligen kunna sova ut. Igårkväll hände något som jag önskar att jag aldrig behöver vara med om igen. Under hela projekttiden har jag gått med magsmärtor som med all sannolik härstammar från stress, men igår fick jag såna smärtor att jag varken kunde stå eller sitta upp. Jag svettades för att kroppen fick lägga all energi på smärtorna och bara grät och skrek. Pappa skulle precis köra mig till akuten men så kände jag för några minuter att det blev lite bättre. Jag gjorde allt för att inte behöva åka in. Under de minutrarna var jag så anfådd och slut att jag somnade på en gång. Har vaknat ett par gånger under natten men ändå lyckats somna om igen. Jag är väldigt dålig på att tänka på min hälsa när det kommer till saker som exempelvis har med min skola att göra. Men för första gången på länge är jag riktigt orolig och vill bara veta vad som händer.

I alla fall har jag julavslutning idag vilket på VRG alltid är lika mysigt och välförberett. Den börjar klockan fyra och efter det lär jag träffa någon vän och gå och fika eller så. Nu ska jag ta nya bilder under de närmsta dagarna så ni får hålla ögonen öppna om ni vill kika på hur de blev! (: Synd att jag vaknade så sent idag med tanke på att det är ett väldigt fint ljus ute.

Nu väntar jag på att pappa ska komma med lunch till mig, sen åker jag nog till Gustav Vasa kyrka och min julavslutning.

Puss på er!

115055-136

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta hand om dig.

2007-12-21 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0