Jag har världens bästa killkompisar <3

Godkväll mina läsare.

Hade inte tänkt blogga något mer idag men jag måste helt enkelt skriva av mig. Ikväll har jag haft en hel del känslosamma samtal med några av mina närmsta vänner, främst killkompisar, och alla fina ord jag får höra stärker mig verkligen från topp till tå. Jag tänker inte sitta här och berätta alla fina ord de säger till mig, för det är något som de har givit mig - något som inte angår någon annan, men oj vad jag bara skulle vilja skrika ut till hela världen allt fint de säger till mig. Ni vet vilka ni är grabbar och ni är bäst! =)

Pricken över i:et var då en av mina närmsta vänner Janne (www.jannee.blogg.se) bad mig att titta i hans blogg där han skrivit om "året som gått" och bland annat nämnt mig som en betydelsefull person. Då jag läst igenom hans galna och känslomässiga år kom jag på den utmärkta idén att jag noggrannt ska göra detsamma! Innan det nya året startar ska jag sätta mig ner och verkligen lägga ner tid på att skriva om året som gått - inkluderat bilder och text.

Det ser jag fram emot, nu ska jag äta något gott. =)

Kommentarer
Postat av: jänné

Janisen hjärta mandysen :)

2007-12-21 @ 00:45:48
URL: http://jannee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0