Hanna 18 år!

Hej! :)

Gårdagen blev så trevlig så. Klockan sex mötte jag Carro vid Islandstorget för att bege oss till födelsedagsbarnet Hanna. Fast innan Carro kom mötte jag älsklingarna Sanna, Kajsa, Nathalie och Anna. Vi tog en liten promenad mot Hanna och mötte upp Sophia och Sara på vägen. Väl hos Hanna blev vi bjudna på champagne och sen utsökt mat i form av kycklingfilé och potatis och en massa annat. Fler folk som var där var Robban, Philip, Pigge, Tomas, Stefan, Ellinor, Angelica + rätt många fler. Vi krökade, åt tårta och firade vår allas lilla älskling. (:

Då i princip alla utom jag plus fyra andra småttingar skulle ut på krogen drog vi oss därifrån. Jag och Carroliten åkte hemåt och hade en rätt rolig hemfärd faktiskt, haha! Köpte med mig en massa mat på vägen och agerade tjockiiiis! Satan vad fyllesamtal jag fick igår, en himla tur att jag kunde kontra dessa människor så att jag inte var nykter för då hade jag blivit sur.. då folk tar till vana att ringa runt fyra-fem varje helg för att få säga än det ena än det andra så kan till och med jag tröttna till slut.. tack till en gullig kille igår för alla fina ord jag fick. Den som säger att svenska killar inte kan ge komplimanger är ju helt ute och cyklar, (pik till mig själv..)

Här är lite bilder, förhoppningsvis får jag tag på lite fler senare. Dessa bilder är tagna från Carolines kamera.

Hanna18år

Söta Hanna och Sara (:

1

Suddig bild på mig och världens bästa Robban <3

3

Hanna och Calle

4

Jag tog denna bild på Carro och Sophia.

5

6

7

8
Jag som står där bakom (;

Kommer nog lite fler bilder senare..

Ikväll blir det nog fest med Hedda och resten av tjejerna. Återkommer senare..

Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder =)

2007-12-16 @ 14:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0