Från en person som står mig närmare än många andra. <3

Du förgyller min vardag och du finns alltid där, då man som mest behöver dig. De stunderna då du inte är med mig saknar jag dig för varje sekund som går. Jag önskar att jag alltid kunde få ha dig liggandes i min famn och känna den där känslan av trygghet och samtidigt se in i dina isblå ögon som lyser upp hela din tillvaro. Du betyder allt för mig och därför kommer jag också alltid göra precis allt för dig. Något av det vackraste jag sätt är när du precis håller på att vakna på morgonen och du slår upp dina ögon och ger den där oskyldiga blicken, dock är flickan bakom den oskyldiga blicken inte lika osklydig ;). Det är få gånger jag sett detta vackra ögonblick, men jag hoppas att det blir många fler.

Det finns ett ordspråk som säger "The best there ever was, the best there ever will be" och det är precis vad du är! För mig kommer du alltid betyda otroligt mycket och jag kommer alltid hålla dig nära.

Föralltid min älskade solstråle<3

/ Patrik Edenhall

115055-110


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw that's so gay (;

2007-12-05 @ 23:31:41
Postat av: Amanda

Du är bäst!

2007-12-05 @ 23:32:10
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

aw how cute! :)
men har han inte tjej? :s

2007-12-05 @ 23:32:30
Postat av: Anonym

Och vad spelar det för roll egentligen? :S

2007-12-10 @ 00:49:49
Postat av: Anonym

lugn, jävla schlager bög, hahaha

2007-12-10 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0