Då lämpliga rubriker lyser med sin frånvaro..

Hej mina vänner.

Det var Project kickoff i skolan idag. Därefter åkte jag och mötte lilla Ebba och lille Patrik. =) Vi gick runt lite på stan för att sen ta en fika. Ikväll ska jag och Ebba mysa som vanligt, titta på idolfinalen där AMANDA är bäst, utan tvekan. Kom inte och säg något annat. Marie har en bra röst, men ingenting annat. Å andra sidan går det alltid bäst för tvåan, och så sätt vill jag att Marie ska vinna. Nu börjar man bli lite mätt på idol, vinnarlåten kommer dessutom spelas sönder - därmed blir man så mycket mer intresserad sen när den som kommit tvåa i tävlingen kommer igen med nya låtar om några månader. Efter idol blir det kanske fest eller så hyr vi en massa filmer. Vi får se helt enkelt. =) Nu ska jag gå och lägga mig under filten med Ebba (;


image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0