Terminens första ridlektion!!

Godmorgon,

satt precis och hade skrivit ett långt inlägg om sommaren som varit,
och vad tror ni? Självklart försvinner allt när jag precis blivit klar. JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! Hade laddat det med fina bilder och en massa minnen. Well well, jag antar att jag får skriva om det senare.

Gårdagen var mysig, Paulina kom och mötte mig så tog vi en promenad mot tunnelbanan där vi skulle möta Janne. Vi tre tog en promenad längs vattnet, lite av min grej som Alex säger ;). Jag hade inte en tanke på att det inte är ljust på natten längre så det bäcksvarta mörktet blev som ett slag i ansiktet, jag var livrädd! Tycker inte alls om att ta promenader där det inte är upplyst sent på kvällen.

Jag glömde dessutom helt bort gårdagens träning som jag skulle skriva om. Igår hann jag i alla fall med 5 km intervallträning, samt samma sträcka promenad senare på kvällen. Jag lovar att jag ska ge dagens träning mer utrymme, skriva ner tankar och hur det gick. Även hur jag gör när det kommer till mina konstiga övningar jag försöker hinna med varje kväll, men som sagt .. det kommer!

Äntligen, ska jag få rida idag!! Terminens första ridlektion, och jag som inte ridit på hela sommaren är grymt nervös. Men det ska bli jätteroligt, undrar vilken häst jag ska rida ;D Dags för lår och rumpa att få sin bästa träning som Ebba informerade mig om ;)

Har planerat i flera dagar att jag skulle lägga mig tidigt igår, så att jag skulle kunna gå upp tidigt imorse och därmed lägga mig tidigt ikväll för att kunna gå upp någorlunda pigg imorgon. Hann ni med? Så fel man kan ha! Först låg jag och pratade med Alex runt halv två. Därefter pratade jag med Matthias i ett par timmar - lägger mig vid fem. Så fick jag självklart ta smällarna i morse, eller rättare sagt ikväll när jag inte kommer kunna somna, då jag vaknade för ett tag sedan.

Idag måste jag hinna städa mitt rum och göra klart pappas present. Typiskt mig att skjuta upp det hela tiden, dags att ta tag i det nu. .... eller ikväll..

- På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är matthias? :O

2007-08-22 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0