Statistik och trogna läsare

Satt precis och tittade lite på statistiken för er bloggläsare under tiden då bloggen varit nerlagd. Och vad är det jag ser!? Omkring 70 unika läsare har varje dag gått in på www.gulligamaandyy.blogg.se i hopp om att jag skrivit ytterligare ett tragiskt och patetiskt litet inlägg .. men helt förgäves.
Eller vänta nu måste jag rätta mig själv : 69 läsare+ Paulina. Ska jag då fortsätta denna, för er, pinsamma sanning så är det mer än dubbelt så många som varje dag skrivit in mitt ännu mer tragiska bloggnamn eller klickat på länken, i hopp om ett nytt saftigt inlägg att ta del av. Ja vad ska man säga? Min blogg skulle inte överleva en dag utan er, mina tragiska men ack så trogna läsare. Tack <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt att du kallar dina läsare för tragiska

2007-08-06 @ 14:39:01
Postat av: johanna

jag är en av de trogna iallafall :)

2007-08-06 @ 16:52:48
Postat av: Mandysen

Jag hoppades på att ironin tydligt skulle lysa igenom detta inlägg, men dessvärre verkar inte alla ha uppfattat det. Jag ber om ursäkt ifall jag var otydlig. <3

2007-08-06 @ 17:50:14
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: den otrogna

tyvärr, jag är en otrogen läsare :) ha ha haa

2007-08-06 @ 23:51:49
Postat av: Linus

trogen och trogen jag läser då jag har tid :) Men så länge jag gillar det jag läser så ser jag mig som en "trogen" läsare....peace out!

2007-08-07 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0