My girls want to party all the time

Hejsan,

hvudet kan inte sluta värka medan jag tittar på bilder från gårdagen. Jag mötte tjejerna vid nio då vi begav oss till Gästrikegatan på förkrök/fest. Väl där var killarna genast på att vi inte skulle vara blyga vad gäller att ta för sig, framför allt vad gäller drickan de bjöd på - som var en hel del ..

Stämningen blev genast på topp, och jag, Charlotte, Paulina och Ebba rockade loss ordentligt. Det blev allt från rosévin till shotar som stod på menyn. Efter ett tag kom även Kajsa, Natta, Sanna m.fl. Senare skulle killarna vidare till caféet så vi barn började kolla runt efter andra fester. Jag visste att det fanns både i Djursholm och Lidingö men vi hade ingen större lust att åka så långt. Speciellt inte då jag igen (!) envisades om att ha mina älsklingsskor som är ett par 35or ;O Men jag har alltid följt mottot, vill man vara fin får man lida pin. Mina stackars fötter ser helt vanskapta ut såhär dagen efter, och idag kan jag ju dessutom känna smärtan också.. Istället för att dra på fest njöt vi av varandras sällskap (obs! därav det stora antalet foton vid det tillfälle då vi hade för tråkigt för att ha tid att  ta fram kameran men tillräckligt roligt för att spara på bild!) Vi pumpade musik, dansade och hela tiden ringde folk på min mobil och kollade vad vi gjorde (därför jag står med en mobil fastklistrat i örat på nästan alla bilder)

Marcus ringde som var på Laroy, han ville träffa oss så vi drog dit och hälsade på honom. Träffade lite folk, och därefter drog vi tillbaka till St- eriksplan - fick skjuts av en snäll taaxichaufför. På St - Eriksplan träffade vi ett gäng charmiga fransmän och umgicks med dem ett bra tag. Ebbson fick skjuts hem av David, Patrik och Linus som kom och hämtade henne i en skåpbil, haha!

Väl hemma hos Felix igen skulle vi börja styra efterfest. Shotar och drinkar avlöste varandra, musiken höjdes. Sedan kom saker i vägen, och det slutade med badkarsbad och sedan somnade vi. Imorse mådde jag väl inte allt för bra, vet inte hur många dagar i rad jag festat nu, så kroppen börjar säga ifrån .. minst sagt. Men jag har nog å andra sidan aldrig tyckt att det är så roligt att festa som jag gör nu.

Idag ska jag för första gången på väldigt länge, sova tidigt - vara hemma hela kvällen. Så antar jag att det styrs fest imorgon igen ;) Nu ska jag ringa Bella som tyvärr inte kunde komma igår och skvallra lite :)


 








En av bilderna på mig och älsklingshanna på Djurgårn - vi två i toppskick, höhö ;)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: hannah

vart har du köpt din svarta tjocktröja som du har på dig på bilderna? :) och hur mycket kostade den?

2007-08-16 @ 19:01:56
Postat av: Hanna de Ron

åh vad jag är glad att vi lärt känna varandra sötnos!!

2007-08-16 @ 20:25:50
URL: http://hannaderon.blogg.se
Postat av: sara

fest-röker du eller röker du ibland typ?

2007-08-16 @ 21:44:16
Postat av: Mandy

Koftan är från Gina tricot, dock köpte jag den för kanske ett år sedan så jag kommer dessvärre inte ihåg vad den kostade.
Detsamma sötnosHanna:)
Nej jag röker inte alls. Det skulle jag aldrig klara så mycket som jag rör på mig, och satsar på dansen och ridningen.

2007-08-18 @ 19:22:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0