Måste erkänna...

... att jag fick lite dåligt samvete efter mitt förra svartmålade inlägg. Vad jag vill understryka är dock att jag fortfarande har en dålig dag, vilket innebär att all form av sympati är mycket välkommet. I varje fall är det bättre nu.. lite bättre. Mami har varit och köpt godis, alla mina favoriter låg i påsen, så lite bättre är det nu trots allt. =) En riktigt skön känsla att något så litet som godis fick mig på bättre humör. Det händer inte längre speciellt ofta att problem kan lösas så lätt, annat var det då man var liten.

Ikväll blir det hemmakväll. Inte planerat, men ni vet vad jag säger om planerade kvällar. De existerar inte.
Jag pratade precis i telefon, först pratade jag med Paulina. Älskade Paulina. Punkt. Det räcker.
Därefter pratade jag med Alex. Dumma, söta Alex. Jag är så avundsjuk. Han har seriöst vänner som fyller 20 varje helg, jag skojar inte. Varför fyller mina vänner aldrig år för?!

En liten liten positiv sak i det hela, är ju trots allt att nuförtiden känner jag Alex. Det innebär att Alex vänner är mina vänner. Alex killkompisars fester, är min uppgift att dra dit snygga tjejer till. Perfekt va? Att jag dessutom har världens snyggaste vänner gör ju inte saken sämre!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Elin

hej gillar din blogg, måste fråga art du kommer ifrån?

2007-08-31 @ 23:05:49
Postat av: s

Varför kan du inte skriva som innan roliga inte sådär mycke 'lärar aktiga' inlägg

2007-09-01 @ 09:35:29
Postat av: Linus

jag vet vart hon bor men lämnar det till henne at säga fall hon vill :)

2007-09-01 @ 11:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0