Långt eller kort?

Hej igen!

Innan jag ska sova tänkte jag bara höra lite vad ni tycker angående min frisyr. Jag har nämligen funderat på att det är dags för en förändring. Antingen fortsätter jag med att spara ut mitt hår riktigt långt för att sedan permanenta i stora vsfs - lockar som jag väljer att kalla det. Eller, så fortsätter jag med frisyren jag haft efter de senaste frisörbesöken- en betydligt kortare variant. Pratar jag med tjejkompisar så tycker de absolut att jag ska ha kort hår. De tycker att jag ser mycket äldre ut i det, vilket jag absolut håller med om. Dessutom blir jag faktiskt mer tagen på allvar i kortare hår än då jag kommer som en blondin i mängden med långt parishiltonhår. Fördomar fördomar fördomar, visserligen..

Killar föredrar däremot den längre varianten. Ska jag vara helt ärlig så är det mycket mer jag, och enligt mig passar det mig bättre då jag är väldigt feminim både som person och i min stil överhuvudtaget. Däremot har jag tröttnat litegrann på det långa håret och tycker det kortare är lite roligare eller vad jag ska säga. Men permanentar jag stora lockar så kommer det ju bli en stor förändring. Jag är som ni mäker jättekluven, vilket innebär att jag bara kommer låta det växa ut tills jag vet hur jag vill ha det.

Godnatt mina änglar!





Ny bild =)

Kommentarer
Postat av: Linus

Nej, inte paris hilton snälla behåll det "korta" ser skitbra ut!

2007-08-28 @ 22:56:08
Postat av: anna

du är jätte fin i ditt korta hår! jag tkr du ska behålla det så :)

2007-08-29 @ 17:42:33
Postat av: rebecca

jag har jättelångt ljusthår, sjuuuuuuuuuuuuukt jobbigt att ta hand om!!

2007-08-29 @ 18:11:56
Postat av: Jocke

korta är as hett!

2007-08-29 @ 19:04:37
Postat av: =)

känner du en kille som heter asim i din skola i 3an? eller vet du vem det är?
puss puss, och ditt korta hår!!

2007-08-29 @ 19:17:28
Postat av: sofie

Tycker att du ska ha lite längre än vad du har nu, typ 5 cm.

2007-08-29 @ 22:27:17
Postat av: Saga

Du vet vad jag tycker baby, långt ;D

2007-08-30 @ 13:54:27
Postat av: Anonym

OMG! HETING!<3 grr;D

2007-08-30 @ 21:50:05
Postat av: Anonym

dagens outfit?xD me like!<3

2007-08-30 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0