Jag <3 Franska rivieran

JAG VILL TILLBAKAAAAAAAAA!

Försöker förtvivlat komma på en anledning till att jag måste ner till Nice och den franska rivieran igen, men ingen anledning är bra nog för att få mina föräldrar att boka en resa till .. såhär när skolan ska börja, inom en snar framtid. Jo, visst vet jag att vi, jag, åker tillbaka dit, om inte alltför länge. Men jag vill ju dit nunununu!! Jag saknar allt, den perfekta blandningen av shopping, nattliv, restauranger i kombination med det vackra havet precis intill.

Jag har visst hittat mitt tredje hem .. <3

Nice

Lite ändrade planer, Louise kommer hit ikväll. Det blir filmmaraton och tävling om vem som kan äta mest godis. Höhöhö var beredd på att stortorska gullis! Är det något jag vet att jag verkligen kan, så är det just att äta godis.. och sen när blev det något att skryta om? .. Well well, var ute och solade med Paulina den fina igår, lite pics från den soliga dagen.



  

C i a o ; )

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag ser ut som ett mobboffer på hälften gumman, tack som fan ;D

2007-08-07 @ 18:11:38
URL: http://pallelina.blogg.se
Postat av: louise

höhö om det är nån som vinner godistävlingen.. så har du henne här:)

2007-08-07 @ 18:18:35
Postat av: anna

använder du solkräm? isf vilken faktor? och smörjer du in hela kroppen? kram anna

2007-08-07 @ 21:00:29
Postat av: Linus

såg skönt ut ju :) fina bilder.

2007-08-07 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0