Första skoldagen :)

Hej alla glada!

Så var första skoldagen redan förbi.
Lång kan jag väl inte direkt påstå att den var, en lektion som varade i 75 minuter närmare bestämt. Rättskunskapen var ju nämligen inställd. En spännande termin började med mitt nya favoritämne - italienska. Fick styla lite med mina förkunskaper, något ska man väl ändå kunna om man spenderat varje sommar där sedan man var liten ;)

Underbart att träffa klasskamraterna igen, träffade även ett par ettor jag känner genom min dans och annat. Efter skolan blev jag upphämtad av pappa och en vän, vi åkte och lunchade. Därefter åkte jag och solade, är jättebrun nu igen :) Därefter hämtade min bror och hans flickvän upp mig och skjutsade hem mig, antar att de tror att jag är näst intill handikappad ibland.

Innan jag hoppar in i duschen så ska jag självklart ut och springa, tar nog den vanliga rundan. Härligt att springa i så fint väder!

På återseende!



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linus

gud vad skönt för dig att ha italienska med tanke på att du är där varje år :) Du kommer lära dig grunderna snabbare än blixten :)

2007-08-25 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0