Födelsedagsfirande för pappa :)

Hej,

har inte haft någon möjlighet att blogga förrän nu då släktingar bland andra varit i min närhet det senaste dygnet, och lite till.

I alla fall kunde jag vika undan i ett par timmar i lördags för att rida. Åter igen var jag hur nöjd som helst efter passet. Väl hemma gjorde jag mig iordning, hälsade på nyanlända släktingar och därefter kom gästerna på löpande band. Vi började med att skåla i champagne och gratulera födelsedagsbarnet, och hör och häpna(!) ingen mer än min självaste fader bjöd mig på både vin och champagne. Då ska ni ha klart för er att jag har bland de strängaste föräldrar man kan tänka sig när det kommer till alkohol och liknande. Men nu fick till och med jag känna mig lite stor ;)

Maten var utsökt, till min mors glädje hann jag ta en del bilder innan allt blev uppätet. Kvällen blev i varje fall mycket trevlig och jag njöt av en kväll med nära och kära. Mina bröders kompisar var dessutom närvarande vilket var riktigt trevligt. Efter några timmar var jag nog den enda som var någorlunda nykter i församlingen, men för att undvika fördomar behåller jag de bilderna för mig själv ;) Jag fick vara med om skratt som förlängde mitt liv med flera år vill jag lova!

Så till kvällens höjdpunkt. Boken jag gjorde till min pappa överträffade alla förväntningar. Den blev så personlig och rolig att då pappa fick den stora äran att läsa mina kommentarer till bilderna och visa upp allt för gästerna så skrattades det så vilt den ena stunden och gräts andra så jag blev själv alldeles rörd. Den uppskattades så otroligt mycket, inte minst av pappa såklart, att jag verkligen kände att jag inte hade kunnat ge en bättre present. Lovorden jag fick efteråt av gästerna hade inga gränser, jag önskar att jag kunde visa varje sida av boken här.

Tänkte inte skriva så mycket mer. Här är i varje fall bilderna från början av kvällen.


115055-69 115055-70

115055-71  115055-72







 



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linus

Såg ju riktigt trevligt ut :) vin och skumpa fick jag med ENDAST när min mamma fyllde år :) Vad kul att din far uppskattade presenten :) Och maten såg helt utsökt ut, speciellt mozzarellan :)

2007-08-26 @ 19:09:46
Postat av: Anonym

bara älskar att frossa i dina kort!!! mera mera mera xD haha. och glöm inte dagens outfi;) kläder + skorxD i can't wait<3

2007-08-26 @ 19:11:27
Postat av: Anonym

du kan väl lägga upp nån sida av boken du gjorde?

2007-08-26 @ 20:25:07
Postat av: Anonym

du borde lägga upp lite mera foton tkr jag dt är sååå kul att kolla på dina foton! sen tkr jag att du borde börja med dagens outfit :) och till sist,när börjar du med dagens träning? I CAN`T WAIT!!! :)

2007-08-27 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0