Fest på riddargatan!

Hej!

Ja gårdagen blev inte alls som planerad. Tittade på Beck med mamma på dagen när Charlotte ringde och sa att hon var påväg till mig. Vi körde lite Eva och Adam- race, och åt godis. Sedan tog vi en lång promenad längs vattnet och satte oss på bryggan vid Karlberg och pumpade musik. Otroligt skön sommarkväll verkligen!

Vi kom tillbaka vid 22 och då åt vi middag. Sen ringde Sanna och hörde om vi skulle med på fest hos Klamming så började vi göra oss iordning för det. Sen hörde Alex av sig och frågade om vi ville komma till hans kompis Sebastian som bor på Riddargatan.

Så fort vi kom dit hämtade Alex och Daniel upp oss med taxi för att vi skulle hämta krök hemma hos Alex. Så när vi kom tillbaka till Sebbe så avlöste shotarna varandra (nytt rekord för min del vågar jag tro) och jag fullkomligt ignorerade att jag faktiskt går på penicillin för tillfället, men förhoppningsvis överlever jag det. Idag får man ta smällarna dock ..

Och sen var det dags för .. KURRAGÖMMA :D Haha det var sköna Daniels idé så han styrde det hela. Den som fick lägst kort i kortleken skulle få räkna, och självklart var jag den lyckliga. Inte nog med det skulle de släcka ner hela lägenheten och jag skulle ensam få gå och leta reda på alla. Hittade alla förutom de roliga norskorna och Alex då jag sa att leken var slut och jag ropade "sommarlov" när jag fick klart för mig att det kan man bara skrika på Killerboll.

Sedan var det Lottens tur att räkna och då gömde jag och Alex oss i badkaret, men blev hittade först för att jag inte kunde sluta skratta :( Well well, det var roligt med lite omväxling och göra något man definitivt inte brukar, haha. Sedan att alla inte var i det nyktraste laget och hade mer eller mindre problem med både balans och annat gjorde bara allt roligare.

Vid halv fem var det dags för alla att sussa, ingen idé att åka hem såpass sent. Imorse vaknade jag av Charlotte som gick och satte sig vid min säng och stirrade på mig, ruffsig i håret och dan, haha :D Ganska snart sa vi hejdå till grabbsen och Charlotte övertalade mig att ta en fika innan vi åkte hem. Tänk er att ni har gårdagens klädsel, smink, ni vågar knappt se er i spegeln, vill bara åka hem och duscha men ändå ska sätta er mitt inne i stan och fika i det skicket! Det gjorde jag för Charlottes skull. Ganska bra jobbat av mig va? Hon hade ju trots allt haft tid att sminka om sig och grejer ..

Lite pics på sötnosarna jag spenderade gårdagen med.


Alex
Alex


charlotten
Lottie


 Sen är det två bilder på mig, den första är tagen i Venedig och den andra i Nice.

venedig



Nice

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lea

är du ovän med bella? :/

2007-08-10 @ 18:15:26
Postat av: Mandy

nej verkligen inte :)

2007-08-10 @ 18:28:16
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: -

kan inte du sätta ut massa gammla kort på dig
oxåxD så man får se hur du har sett ut, och massa som är ganska nya, men du inte har med på bloggen. dem som du har haft med i början av din blogg går ju inte att se längre:( det är bara ett kryss- så att man vet att de varit en bild där:( typ bara detta året som man kan se:( vore kul om du lade ut massor!xD men bäst av allt skaffa en BILDDAGBOK!xD xD xD www.bilddagboken.se skit populärt och sjukt uppskattat(; puss från mig

2007-08-10 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0