Efterlängtat, eller vadå!?

Äntligen!?

Ja, äntligen, skriver jag in den prestationsfyllda hemsideadressen b...l...o...g.. och sen med en lättnad tog jag bort allt. Men åhnej, har jag lovat så har jag lovat. Ja, jag tror faktiskt att det är den söta Paulina som tjatar mest av alla. Roligt är det dessutom att en rad tjejer där ute skrivit mer än en gång och bett mig börja blogga igen. Vad gör jag för fel? Varför blir vissa så fästa vid den här tråkiga bloggen utan några som helst regelbundna inlägg? Wtf kanske är just det, jag bloggar när jag känner att jag har något speciellt att berätta om.

Ojojoj, vad mycket som har hänt sen sist jag skrev.. och nej, NEJ, n-e-j ni kan fullkomligt glömma att jag berättar om vad som hänt sen dess. Helt seriöst tror jag att det har hänt mer på den här ändå relativt korta tid än vad som hänt under vårterminen det här året. Men, gullig som jag är har jag massvis med bilder - just for you guys! För visst är det väl så.. att blider säger mer än tusen ord?
Njaa.. eller jo, visst är det väl så. Men jag har kommit underfund med att de roligaste och mest minnesvärda bilderna Alltid får stanna i huvudet. För när har man tid att ta fram kameran vid tillfällena då man känner att två ögon är för få för att hinna få in allt? Så alltså, här har ni bilderna vid de tillfällena som var tillräckligt tråkiga för att hinna ta fram kameran, men tillräckligt roliga för att överhuvdtaget spara på bild. Enjoy!


(Jag tar med lite bilder i varje inlägg så att varje inlägg inte tar för stor plats. Franska rivieran bilderna får ni imorgon)
Italien:



Italien











Och ja.. det var helt underbart! Älskar, älskar, ä-l-s-k-a-r Italien och alla vänner där nere. Tack för att ni gjorde resan oförglömlig.


På återseende! (och den här gången behöver ni inte vänta lika länge, glad nu Paulina? ) ;) <3


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jaaa, min sötis har bloggat! :D
(mest för min skull!) Massa kääärlek!

2007-08-04 @ 22:50:09
URL: http://pallelina.blogg.se
Postat av: Emma

ja, efterlängtad, det har du verkligen varit! fina bilder :)

2007-08-05 @ 12:56:48
Postat av: sara vara mitt namn

du är ju sjukligt fin! tänk att få se ut som dig! var stolt över dig själv! sluta aldrig blogga! jag avgudar dig!

2007-08-05 @ 23:02:03
Postat av: anonym

hej, jag är en tjej på 17 vårar och är lite smått överviktig. jag älskar din blogg, och avgudar ditt utseende! något jag däremot saknar är att jag ( och säkert många många andra ) skulle vilja att du skrev lite mer om din träning och mat-vanor. me tanke på att jag skulle göra vad som hellst för att få se ut som du, kan du inte ha en typ "dagens träning" och "dagens käk" med i dina inlägg? är de något vi skulle uppskatta, så är de "mat/tränings-inlägg" ifrån en me en sån snygg kropp som du har! det skulle göra mig jätte glad!

2007-08-07 @ 21:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0