Bio

Hejsan!

Gårdagen var riktigt mysig.
Ebba och jag bestämde oss för att gå på bio och se simpsons. Med det största målet popcorn och allt vad det är, bästa sällskapet samt en skön film kan det väl inte bli bättre? Efter det blev vi upphämtade av pappsen och en riktigt drunky brorsa, skön jävel som fått i sig alldeles för mycket, haha. Vi släppte i alla fall av honom på någon fest och därefter åkte vi hem och tittade på en film som mina föräldrar hyrt. Bara för det kommer jag inte ihåg vad filmen hette, men den handlar om en lärarinna som börjar ha en sexuell realation med hennes femtonåriga elev, absolut sevärd film.

Vi satt i köket och pratade till 06.15. Fyllesamtal som jag kunde svara på för en gångs skull, avlöste varandra.. I alla fall pratade vi igenom allt mellan himmel och jord, och det är så skönt att somna med en känsla av att man vänt ut och in på sig själv för någon som man verkligen litar på. Det gör mig redo att ta in nya saker, och släppa det gamla. Det är inte många som vet så mycket om mig är ett som är säkert..

Pratade precis med Isabella som blivit dålig igår kväll. Som tur är mår hon bättre nu, var beredd att åka in till sjukhuset igår kväll när hon skickade smset om att hon kanske skulle opereras. Sjukhusbesök har jag trots allt en hel del erfarenhet om ..

Tack för de fina kommentererna angående föregående inlägg. Underbart att veta att även sådana inlägg uppskattas. Vad gäller Dagens träning så sätter det igång så fort jag blir helt frisk. Dock har jag börjat lite smått redan, var ute och sprang en halv mil igår. Jag blev förvånad över hur pass bra kondition jag har för att inte ha tränat på länge, riktigt positiv överraskning.

Ikväll ska det partas! Vart vet vi inte än, men det löser sig alltid. Nu kom jag precis hem från att ha varit och ätit en försenad lunch med Ebba, vi vaknade ganska sent.. så jag ska väl ta en dusch, och så kanske jag åker hem till Charlotte och förebereder oss för kvällen.

P å  å t e r s e e n d e !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0