Bad med familjen i Äppelviken

Heej,

kom precis hem från Äppelviken där jag har badat och solat med familjen. Till en början var det bara jag, mamma och min ena storebror Sebastian som var där. Senare kom även pappa och min andra storebror Joakim. Hela familjen samlad med andra ord, alltid lika roligt. 

Jag som fortfarande går på penicillin hade tänkt att inte bada, men badfantast som jag är så kunde jag inte låta bli utan hoppade i såfort mamma tittade bort ;) Och jag fick allt lite dåligt samvete då jag bara gått och saknat utlandet och det varma havet, men vattnet är ju trots allt ganska duktigt varmt även här hemma. Skönt var det i alla fall.

Ikväll får vi se vad som händer, för tillfället har jag inga planer mer än att jag kanske beger mig in mot stan lite senare. Nåon kväll nu ska jag dessutom fira min enormt duktiga storebror Sebastian som åter igen fått ett jobb han sökt. Hittills har han fått vartenda jobb han sökt och jag är inte ett dugg förvånad. En mer intelektuell, social och begåvad person vokabulärt får man leta efter. Nu var han dessutom den enda av alla sökande som fick jobbet som ligger beläget vid Stureplan som kapitalförvaltare. Jag kan inte göra annat än att gratulera!

Några har frågat om bilder på mig från då jag var yngre, dessvärre har jag ny dator vilket innebär inga gamla bilder. Däremot är det inte så svårt att få tag på bilder från den pinsamma klubbfesttiden, vilket trots allt är ett par år sedan om jag inte minns fel. Lite har man ju förändrats i alla fall, får jag verkligen hoppas(!). Ni ser ju själva .. Jag ska försöka luska fram lite finare bilder från då jag var yngre, det här är ju inte mycket att hänga i julgranen direkt ..

oldie 
Jag och Ebba har hittat vår plats på Club heat om jag inte minns fel..
 

På återseende!

Kommentarer
Postat av: -

shit, hur gammal var du där eller? och vilket hår<3

2007-08-12 @ 10:18:58
Postat av: Camilla

varför lägger du inte in bilder från alla clubfester här på din blogg? det var ju så kul att se dig se ut som en barnstrippa. du tjatar i din blogg om din familj, du kan ju inte ha en normal familj som låter sitt barn och sin syster gå sådär på en fest. Dessutom åmade du dig ju som en porrskådis framför kameran. Du måste ju skämmas idag, om du inte gör det är det något grovt fel på dig. Förresten brukade du visa för dina föräldrar att du såg ut sådär när du gick på "fest"? som egentligen var ett porrkalas för alla små, äckliga brudar som inte kan ha haft en fader under sin barndom.

2007-08-12 @ 13:02:02
Postat av: Amanda

Vänta, du hette ju Susanne på playahead? Du har i varje fall fått ditt svar på playahead. Tycker för övrigt enormt synd om dig..

2007-08-12 @ 13:19:56
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag var 14 år gammal.

2007-08-12 @ 13:20:41
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: rebecka

hänger klart med camilla. de såg verkligen hemskt ut. jenna jameson 2? nej usch säger jag bara å nej jag är utomstående heter inte susanne eller är nån som känner henne ifall de skulle komma på tankarna eftersom du inte ens verkar kunna förklara å stå för ditt tidigare beteende för att de är nån på pa. pinsamt!

2007-08-12 @ 16:52:15
Postat av: Linus

äppelviken ? antar att du var vid solviks badet ? bor du nära ålsten, har sett dig på tolvan 1 gång :)

2007-08-12 @ 18:01:57
Postat av: Amanda

Då Rebecka är det väl en himla tur att jag är annorlunda nu såhär två år senare, et inte riktigt vad ni vill att jag ska göra åt något som skedde för två år sedan och som jag inte kan ta tillbaka - även om jag velat det. Dock är jag glad att jag inte har ett skit från den tiden att ångra vad gäller testning av droger, blivit av med oskulden et cetera. Vad vi kan dra för slutsats är helt enkelt att det jag gjorde är inte ens hälften så illa som låt säga .. de flesta av stockholms ungdomar gör, vid betydligt lägre ålder. Men du som skriver en sådan kommentar kanske är bosatt i någon skog långt borta från civilisationen?

2007-08-12 @ 18:38:25
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Sara

Hej Amanda, läste precis de andra tjejernas kommentarer, och till Camilla och Rebecka, vad spelar det för roll om hon bette sig så för två år sen? Precis som hon säger var ingen skada sedd, var bara istället glada att hon inte håller på så nu som 17årig, alla har gjort saker vid 14 som man skäms för. Jag antar att era föräldrar inte gav er tillåtelse att gå på clubfester och att ni därför måste klanka ner på dom som fick och säga att dom har dåliga föräldrar.
Amanda, skit i vad dom tycker, stå för det du gjort och tänk på att du är en grym tjej nu! Fortsätt med bloggen och bilderna, tycker du är skit söt!
Puss!

2007-08-13 @ 10:30:33
Postat av: johanna

klart du inte ska behöva ångra något!
sådana där saker är ju bara roliga och tänka tillbaka på nu när man är lite äldre! :)
förstår inte varför folk klagar på det?
först vill de att du ska lägga ut bilder från förr, och när du sen gör det så blir det gnäll? haha

2007-08-13 @ 23:15:55
Postat av: Mandy

Tack Sara och Johanna, ni förstår min poäng med det hela.

2007-08-14 @ 17:27:01
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

Vadå "fick du se ut så eller gå ut så för dina föräldrar" ? Ursäkta mig men VAD ÄR ERAT PROBLEM? HON HAR JU FAN EN T-SHIRT PÅ SIG!?

2007-08-19 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0