Älskade ridning.

Kom precis hem från stallet. Åh vad kul det var att äntligen få rida, jag bara satt och njöt! Träningsvärken i låren kommer redan krypande, härligt ;) Det gick i alla fall hur bra som helst så nu är jag laddad för ett rejält uppsving inom ridningen! Satt jättelänge och bara pratade ut med en av mina ridlärare om allt som hänt mig det senaste året, och vad jag vill med mitt liv som det är nu. Högre prioritering för ridningen är i varje fall utlovad.

Jag blir lite nervös, men framför allt glatt överraskad att det är en hel del från min skola som läser min blogg. Okej, tycker ni att den är skit är det väl lite sådär lagom härligt såhär inför skolstarten. Men vi får väl hoppas att ni läser den för att ni på något konstigt sätt finner den intressant, eller vad vet jag ..

Fick ett sött sms från min kära skola för ett tag sedan. Är de inte för gulliga?

hej! lite inställda lektioner imorgon. 8.30=sovmorgon! Gäller moderna språk, hi b, rk & prog. LEKTIONER SOM VANLIGT FRÅN 10.00. Sov sött. Mvh din kära skola

Skönt skönt, endast italienska imorgon med andra ord. En lektion jag ser fram emot, helt klart. Därefter har jag en massa saker inplanerade, men det kommer imorgon!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Linus

Ridning kan vara kul faktiskt jag erkänner, som kille och allt ridning e faktiskt kul dock att det luktar illa :)

2007-08-24 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0