Vodka till popcorn?

Guten Tag!

Gårdagen var bland det värsta jag varit med om på länge. Jag kände mig så otroligt sliten så att det var helt sjukt. Efter att ha gått upp vid halv fyra och sedan sagt Hej då till Ebba som åkte hem så gick jag runt i mina rosa mjukisar hela dagen. Det ringde folk på mobilen som ville att jag skulle ta mig in mot stan men jag vägrade att lämna min mjuka soffa med alla rosa täcken och kuddar och framför allt lapen i knät. Klockan sex bestämde jag mig för att gå över till Paulina som även hon kände sig sådär sjukligt sliten, det skulle bli en mysig hemmakväll!

Halv nio promenerar jag med tunga steg mot Paulinas hus. Jag var minst sagt taggad för en lugn kväll. Paulina och jag har en sådan underbar relation att vi säkert har sett alla olika sidor av varandra, och den här kvällen var inte Paulinas bästa humör kväll, men det ändrades snabbt :) Det blev inte filmen Crossroads den här gången utan Mean Girls, hur många gånger har jag inte sett den nu? Nåja, Legally Blonde slår fortfarande alla rekord. Till popcornen drack vi vodka och citronvatten, why? Det vet jag inte. Det blev i alla fall en mysig och ganska annorlunda filmkväll. Sådant behövs också!

Idag skulle jag ha hunnit med en massa saker, men så blev det självklart inte! Det enda jag har hunnit med är en promenad med Paulina till solariumet, 25 minuters solning och sedan en promenad tillbaka hem igen. Jag skulle ha åkt in till stan och mött Bella vid halv fyra men så blev det inte. Vi ska ses senare ikväll istället. Nu ska jag istället hoppa in i duschen och åka och möta Ebbson, vi ska åka och shoppa! Efter det ska vi åka hem till henne och göra oss i ordning inför kvällen och ta ett glas vin. Planerna inför kvällen är ännu oklara.

Hoppas att ni alla får en rolig kväll! //M


Jag och Paulina :)

En gammal bild på mig och Paulina <3


B?sta v?

Riktigt söt bild tycker jag, puss på bästa vännen <3

Haha jag och David

Haha, ett nykärt par ;)

Gulliga lilla Elton:)

Världens sötaste lilla vovve <3 En kopia av Paulina:)

Kommentarer
Postat av: thowe

gud vad söt hund! :)

2007-04-10 @ 18:26:49
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Paulina

Men gumman, det var väl ändå inte jag som drack utan du din lilla a**is (a)

Ville bara inte att folk skulle tro det om mig, hahaha :D

2007-04-10 @ 19:14:56
URL: http://pallelina.blogg.se
Postat av: Anonym

vart bor du?

2007-04-11 @ 01:05:21
Postat av: J U J U ~ Mode- & Fotobloggaren

Ser ut som blondinbella..

2008-06-17 @ 01:10:20
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Mandy

Det är bella :)

2008-06-17 @ 10:10:33
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0